۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین یارانه نقدی ۹۰ هزار تومان می‌شود؟
کد خبر: ۳۲۲۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها تشریح کرد:

یارانه نقدی ۹۰ هزار تومان می‌شود؟

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: اگر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی شرکت ملی نفت پرداخت شود می‌توان یارانه‌ها را دو برابر کرد.

یارانه نقدی ۹۰ هزار تومان می‌شود؟
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: گزارش هیئت تحقیق و تفحص در حال جمع بندی بود، اما برخی مسائل رخ داده که به این منظور نظارتی میدانی در حال انجام است، چرا که از سوی دولت به برخی شرکت‌ها پول پرداخت شده؛ اما ظاهرا زدوبندی در پرداخت‌ها صورت گرفته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، افزود: تعدادی نیرو ماموریت پیدا کرده اند که در شرکت ها حضور یابند تا مشخص شود آیا پول در محل معین هزینه شده است یا خیر.

یارانه 45 هزار تومانی دردی از خانوار درمان نمی‌کند

وی با بیان اینکه در ماده 8 قانون ستاد هدفمندی یارانه‌ها تأکید شده که دولت می‌تواند کمک بلاعوض به شرکت‌ها داشته باشد، ادامه داد: دولت به صورت بلاعوض به برخی شرکت ها کمک کرده و حتی به یک شرکت 10 میلیارد تومان کمک بلاعوض داشته، اما بحث اصلی این است که با توجه اینکه در یک استان به دو شرکت کمک کرده آیا این کمک ضوابط داشته و یا زد و بند بوده است؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یارانه 45 هزار تومانی در حال حاضر کاری برای خانوارها انجام نمی دهد، البته قیمت برخی محصولات همانند بنزین در سال هایی که مبلغ یارانه نقدی افزایش نیافته گران نشده است.

شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است

وی با بیان اینکه در تحقیق و تفحص مشخص می‌شود که درآمد دولت از محل هدفمندی چقدر است، افزود: شرکت ملی نفت چندین هزار میلیارد تومان پول سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است که اگر این پول ها پرداخت شود یقینا یارانه نقدی 45 هزار تومانی دو برابر می شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندسازی یارانه ها، تصریح کرد: اگر 110 هزار میلیارد تومان ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها از سویشرکت ملی نفت پرداخت شود می‌توان یارانه‌ها را دو برابر کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان