۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۲۲۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر روستایی استانداری:

نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نخستین استارت تاپ ویکند روستایی منطقه ای کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین برگزار می‌شود
اکرم نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین با شرکت 200 نفر از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین، دهم تا سیزدهم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این استارتاپ با 12 رویکرد از جمله گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست و پسماند، بازاریابی و فروش با محوریت روستا برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری ابراز کرد: فرصت ارسال ایده‌ها تا پنجم شهریور است و پس از بررسی طرح‌ها و پذیرش آن‌ها در یک پیش رویداد، تیم‌ها تشکیل شده و زیر نظر مربیان متخصص فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: این استارت‌آپ، سیزدهم شهریور با معرفی ایده‌های برتر و اهدای جوایز به آن‌ها به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی در پایان گفت: استارت‌آپ ویکند برنامه‌ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید بپردازند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان