۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۳۶۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد هستند
کد خبر: ۳۲۲۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

۳۶۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد هستند

هم اکنون سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۴۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

۳۶۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام حسین احمدیان، در سفر یک روزه به استان قزوین با مسئولان فرهنگی ادارت اجرایی، ائمه جماعات و مدیرکل کمیته امداد استان قزوین دیدار کرد.

حجت الاسلام حسین احمدیان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت، توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای خانواده‌ها و پشتیبانی از طرح‌های اجتماعی در این زمینه از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار کمیته امداد است.

وی بیان کرد: ارتقای بینش فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یک سیاست جدی و حرکت راهبردی برای توانمندسازی محرومان در عرصه‌های مختلف است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به هجمه سنگین و جنگ فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت برنامه‌های فرهنگی بیش از گذشته ضروری به نظر می‌رسد.

معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت در سال جاری گسترش و تقویت خانه‌های قرآنی در سطح کشور است که این مهم در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: برای دستیابی به هدف مذکور باید با تلاش جدی در این زمینه گام برداریم و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌رسانی به محرومین با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

احمدیان خطاب به امدادگران گفت: باید تمام وقت و با تکیه‌ بر خداوند متعال آماده خدمت رسانی بی منت به ولی نعمتان باشیم، زیرا همین ماندگار و توشه راه ما خواهد شد.

بهره مندی بیش از 3هزارنفر از برنامه آموزش خانواده
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف گفت: هم اکنون سه هزار و 200 دانش آموز و 400 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

مجید مؤمنی کار فرهنگی را اساس کار کمیته امداد امام (ره) خواند و بیان کرد: اگر مددجویان تحت حمایت از نظر فرهنگی غنی شوند از نظر اقتصادی و اجتماعی نیز وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت: در چهار ماهه نخست امسال 844 نفر از اردوهای تربیتی و هزار و 549 نفر از اردوهای زیارتی بهره مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در همین مدت سه هزار و 321 نفر از برنامه‌های آموزش خانواده و هزار و 500 نفر از خدمات کانون فرهنگی بهره مند شده‌اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان