۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین «افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب است
کد خبر: ۳۲۲۱۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۸ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

«افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب است

استاندار قزوین گفت: شعار انتخاب شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» است که باید با استفاده از ابزار هنر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.

«افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند با ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی میان مردم و مسئولان فاصله بیندازد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با زبان هنر می‌توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار داد.

وی بیان کرد: شعار انتخاب شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» است که باید با استفاده از روش‌های نوین و ابزار هنر بتوانیم ضمن بیان دستاوردهای انقلاب امید را در میان جوانان تقویت کنیم.

زاهدی یادآورشد: از همه نهادهای فرهنگی و مردمی مانند سپاه، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و بسیج باید استفاده کنیم تا دستاوردها بخوبی تبیین شود.

وی بیان کرد: مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند و امروز هم در چهل سالگی انقلاب باید همه برنامه ها با محور مردم باشد.

استاندار با مقایسه وضعیت شهرها و روستاهای کشور درقبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در زمان برپایی جشن‌های شاهنشاهی مردم در فقر و مصیبت بودند و شرایط مردم تاسف برانگیز بود، اما امروز به برکت نظام اسلامی ضمن محرومیت زدایی از روستاها شاهد ارائه خدمات زیربنایی در همه مناطق کشور هستیم.

وی افزود: با همه کارهای انجام شده دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند، لذا همه وظیفه داریم با تبیین کارهای مهم انجام شده موجب اعتماد به نفس و نشاط و امید در جامعه شویم.

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی متعلق به یک گروه خاصی نیست و همه در پیروزی آن نقش داشته اند و امروز در این شرایط حساس باید بدور از هر گونه نگاه حزبی برای صیانت از نظام وارد صحنه شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان