۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین محسن هاشمی; تلاش‌ می‌کنیم افشانی در شهرداری تهران بماند
کد خبر: ۳۲۲۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۸ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه برگزاری هشتادمین جلسه شورای شهر تهران ؛

محسن هاشمی; تلاش‌ می‌کنیم افشانی در شهرداری تهران بماند

رئیس شورای شهر تهران با ابراز اینکه مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها شامل شهردار تهران نمی‌شود، گفت: شورای شهر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا افشانی در شهرداری بماند.

محسن هاشمی; تلاش‌ می‌کنیم افشانی در شهرداری تهران بماند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،حسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری هشتادمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با حضور افشانی شهردار تهران، اظهار کرد: در این جلسه مسائلی در خصوص ادامه کار شهردار تهران و همچنین بانک شهر و انتصابات شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

وی با تأکید بر اینکه شهردار تهران جزو بازنشستگان محسوب نمی‌شود گفت: شورای شهر تهران تمام تلاش خود را خواهد کرد که افشانی در شهرداری بماند و دیگر شاهد تغییرات در مدیریت شهری نباشیم. البته ما منتظر بازگشت قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها از شورای نگهبان هستیم ولی همان‌طور که اعلام کردیم  تمام تلاش خود را برای فعالیت افشانی در شهرداری به‌کار خواهیم بست.

هاشمی همچنین به انتخاب مدیرعامل بانک شهر اشاره کرد و گفت: سهامداران بانک شهر کاندیداهای خود را برای هیئت مدیره بانک شهر معرفی کردند و به‌زودی این موضوع نیز تعیین تکلیف خواهد شد و در نهایت با معرفی این افراد و با تصویب بانک مرکزی هیئت مدیره بانک شهر به‌طور رسمی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان