۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روزانه ۸۰ تن مرغ گرم در قزوین تولید می‌شود
کد خبر: ۳۲۲۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۸ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

روزانه ۸۰ تن مرغ گرم در قزوین تولید می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: روزانه ۱۰تن مرغ منجمد توزیع می‌شود، البته روزانه ۸۰ تن مرغ گرم تولیدی در استان داریم که بخشی از آن به سایر استان‌ها ارسال می‌شود و ما هیچ مشکلی نداریم.

روزانه ۸۰ تن مرغ گرم در قزوین تولید می‌شود
فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توزیع روزانه ۷ تن گوشت قرمز و ۱۰ تن مرغ منجمد تمام نیازهای استان قزوین را تامین می‌کنیم و هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: همه اقدامات لازم صورت گرفته تا هیچ کمبود و خللی در توزیع اقلام ضروری مردم در استان ایجاد نشود.

این مسئول بیان کرد: در محصول تخم مرغ قیمت بالا رفته بود و مصوبه ای داشتیم که ۲۰ درصد سهمیه توسط تولیدکنندگان دراختیار بازار قرار گیرد که در این راستا روزانه ۲۰ تن تخم مرع دریافتی داریم و با قیمت ۱۴ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی ابراز کرد: روزانه ۱۰تن مرغ منجمد توزیع می‌شود، البته روزانه ۸۰ تن مرغ گرم تولیدی در استان داریم که بخشی از آن به سایر استان‌ها ارسال می‌شود و ما هیچ مشکلی نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در استان ۴۷۰ تن مرغ منجمد موجود در انبارها داریم که آماده توزیع و تنظیم بازار است و ذخیره گوشت قرمز ۳۸ تن به صورت منجمد است و هر هفته ۴ تن گوشت گرم به صورت واردات در استان توزیع می‌شود.

وی گفت: از روز گذشته اولین محموله ۷ تنی گوشت قرمز وارد استان شد و قرار است به ۱۲ تن در هفته افزایش یابد و از طریق مجموعه بزرگ گوشت زیاران به سرعت برای توزیع اقدام خواهد شد تا سلامت گوشت حفظ شود.

خمسه عنوان کرد: در خصوص گندم ۲۵۰ هزار تن انبار ذخیره شده داریم و ۲۳۵ هزار تن هم خودمان خریداری کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: بیش از ۲۴۰۰تن برنج و ۳ هزار تن شکر در انبار برای توزیع آماده شده است و هیچ مشکلی نداریم و تا اواخر شهریور دیگر مشکلی در تامین جوجه و مرغ در استان نداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان