۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۲۳۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قزوینی اهدا شد
کد خبر: ۳۲۱۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر جشن‌های مردمی "زیر سایه خورشید" استان:

۲۳۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قزوینی اهدا شد

دبیر جشن‌های مردمی و بین‌المللی"زیر سایه خورشید" استان قزوین گفت: اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و اهدای ۲۳۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان از جمله اقدامات انجام شده در ایام دهه کرامت است.

۲۳۰ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قزوینی اهدا شد
ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جشن‌هاى مردمى و بین‌المللى "زیر سایه خورشید"، امسال وارد دهه دوم فعالیت خود شده است و پس از گذشت یک دهه از برپایى این جشن‌ها، به لطف خداوند و عنایات کریمانه امام رضا(ع)، جشن‌هاى "زیرسایه خورشید" تبدیل به بزرگ‌ترین عملیات مردمى و فرهنگى در حوزه داخل و خارج از کشور شده است.

وی افزود: در جریان برگزارى جشن‌هاى زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت، شبکه جوانان رضوى در سراسر کشور با نهایت اخلاص پاى کار آمدند و بیش از 2 هزار تشکل همکار با همراهى حدود ۲۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان خدمتگزار ترویج فرهنگ رضوى، در قالب جشن‌هاى مردمى و معنوى، بیش از 9 هزار عملیات فرهنگى را در کشور به اجرا گذاشتند.

دبیر جشن‌های مردمی و بین المللی "زیر سایه خورشید" استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه‌های انجام شده در ایام دهه کرامت سال جاری عنوان کرد: اجتماع بزرگ 4 هزار نفری دختران همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، برگزاری بیش از 330 عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان قزوین از جمله اقدامات انجام شده در این ایام است.
 
وی اضافه کرد: در ایام دهه کرامت 50 هزار بسته فرهنگی و متبرک و 1000 بسته ارزاق در مناطق محروم استان قزوین توزیع شد.

کرمی عنوان کرد: همچنین ارائه بیش از 1000 مورد خدمات درمانی در مناطق محروم استان، عیادت از 176 بیمار در دهه کرامت، حضور و دیدار از 173 ایتام و اجرای 3 اردوی جهادی در استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ایام دهه کرامت 230 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان قزوینی اهدا و بیش از 2000 اطعام رضوی در سطح استان توزیع شد.

دبیر جشن‌های مردمی و بین‌المللی "زیر سایه خورشید" استان قزوین در پایان گفت: در اجرای برنامه‌های دهه کرامت 50 دستگاه و نهاد همچون دفتر امام جمعه و ائمه جمعه شهرستان‌ها، استانداری، شهرداری‌ها و نیروهای مسلح همکاری داشتند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان