۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز ثبت دوباره اطلاعات وراث مشمولان سهام عدالت
کد خبر: ۳۲۱۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

از امروز کلید خورد؛

آغاز ثبت دوباره اطلاعات وراث مشمولان سهام عدالت

فعالیت سامانه ثبت اطلاعات وراث متوفیان مشمول سهام عدالت از امروز شنبه ۲۷ مرداد دوباره آغاز شد.

آغاز ثبت دوباره اطلاعات وراث مشمولان سهام عدالت
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین  به نقل از سازمان خصوصی سازی، وراث مشمولانی که فوت شده اند، می توانند با رعایت شرایط لازم در طول ایام هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ «به جز روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل» به دفاتر واجد شرایط پیشخوان خدمات الکترونیک دولت، که مشخصات و نشانی آنها در سایت اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی news.samanese.ir منتشر شده، مراجعه و نسبت به تقاضای تقسیم سهام عدالت متوفی اقدام کنند.

شرایط، الزامات و اسناد مورد نیاز برای ثبت اطلاعات وراث متوفیان مشمول سهام عدالت مانند مرحله قبل بوده که در اطلاعیه جدید شماره ۱۷سازمان خصوصی سازی نیز درج شده است. عدم رعایت شرایط و الزامات ذیل موجب رد درخواست وراث از سوی سازمان خصوصی سازی خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، تمامی وراث در قید حیات باشند و وراث قانونی یا وکیل، قیم و ولی قانونی آنان به یکی از دفاتر واجد شرایط پیشخوان دولت (فهرست و اطلاعات کامل آنها در سامانه سهام عدالت به نشانی مزبور) مراجعه کنند.

مدارک لازم

مدارک لازم برای ارائه به دفاتر پیشخوان شامل اصل گواهی حصر وراثت صادره از مراجع ذیصلاح قانونی، اصل کارت ملی وراث، مشخصات هویتی «شماره شناسنامه و تاریخ تولد ورثه»، کد پستی و نشانی محل اقامت لااقل یکی از وراث، شماره تلفن همراه هر یک از وراث، شماره شبای بانکی تمامی وراث «در صورتی که پیش تر در سامانه سهام عدالت شماره شبای تایید شده نداشته باشند»، اصل وکالت نامه کاری رسمی وکیل از ورثه، اصل مدرک تعیین کننده قیمومیت و ولایت هر یک از ورثه و اصل کارت ملی وکیل، قیم و ولی است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان