۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سقوط یک جنگنده ارتش آمریکا در اوکلاهما+ تصاویر
کد خبر: ۳۲۱۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

«پایگاه نیروی هوایی ونس» آمریکا اعلام کرد؛

سقوط یک جنگنده ارتش آمریکا در اوکلاهما+ تصاویر

یک فروند هواپیمای نظامی نیروی هوایی آمریکا در اوکلاهما سقوط کرد.

سقوط یک جنگنده ارتش آمریکا در اوکلاهما+ تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از اسپوتنیک، «پایگاه نیروی هوایی ونس» آمریکا اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی «نورثروپ تی-38 تالون» بعداز ظهر روز گذشته (جمعه) در اوکلاهما سقوط کرد. پایگاه نیروی هوایی ونس اندکی پس از وقوع حادثه تأیید کرد که این هواپیما در 50 مایلی غرب این پایگاه سقوط کرده است.

گزارشها حاکی از آن است که خلبان این هواپیما سالم است و نیروهای امداد به سرعت در محل حضور یافتند.

تصویر هوایی از محل وقوع این حادثه نشان می دهد که یک لکه خاکستری رنگ در میان درختان ایجاد شده است. در واقع درختان این منطقه بر اثر سقوط هواپیما سوخته اند. گزارشها حاکی از آن است که دود ناشی از سقوط هواپیما تا دو ساعت پس از این حادثه هم قابل رویت بود.

سقوط یک جنگنده ارتش آمریکا در اوکلاهما+ تصاویر

پایگاه نیروی هوایی ونس در بیانیه ای اعلام کرد: هواپیمایی که دچار سانحه شد یک هواپیمای آموزشی نیروی هوایی آمریکا با نام «تی-38 تالون» بود. این هواپیما در حال انجام یک عملیات آموزشی بود که ناگهان سقوط کرد. یک خلبان هم در داخل این هواپیما بود.

سقوط یک جنگنده ارتش آمریکا در اوکلاهما+ تصاویر

هواپیمای تی 38 تالون ساخت شرکت آمریکایی نورثروپ است. این هواپیما نخستین هواپیمای آموزشی سوپرسونیک در جهان است. ارتش آمریکا از این هواپیماها برای آموزش خلبانها به منظور استفاده از بمب افکن ها و جنگنده هایی مثل F-15، F-16 و B-1B استفاده می کند.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان