۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ماجرای جنجالی دختر بیکار نماینده اصلاح‌طلب+عکس
کد خبر: ۳۲۱۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۵ ساعت: ۱۶:۲ ↗ لینک کوتاه

در پویش مردمی پرسش از مسئولین؛

ماجرای جنجالی دختر بیکار نماینده اصلاح‌طلب+عکس

توئیت نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به کمپین« فرزندت کجاست؟» جنجال ساز شد.

ماجرای جنجالی دختر بیکار نماینده اصلاح‌طلب+عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، با راه اندازی کمپین « فرزندت کجاست؟» هر یک از مسئولانی روایتی قابل تامل از شغل و زندگی فرزندانشان که به هیچ وجه مشمول رانت پدر نمی‌شود ، منتشر کرده‌اند. برخی گفته‌اند فرزندشان بیکار است و بعضی دیگر نیز از زندگی کارمندی و سادهآقازاده‌هایشان صحبت کرده‌اند اما افکارعمومی خصوصا در شبکه‌های اجتماعی تنها به گفته مسئولان بسنده نکرده و خود مشغول راستی‌آزمایی ادعاهای آنان شده‌اند.

یکی از مسئولانی که در کمپین «فرزندت کجاست؟» شرکت کرد و بیان داشت فرزندانش یا بیکار و یا در جای غیر دولتی مشغول به کار هستند «محمدعلی وکیلی»، نماینده و فعال رسانه‌ای اصلاح طلب بود.

محمدعلی وکیلی

وی در مورد زندگی و شغل فرزندانش در توئیتر بیان داشت:

«دارای سه فرزند هستم هادی؛ فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است مهدی؛ فوق لیسانس (همانکه به دروغ مدیرعامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار راضیه؛ لیسانس و بیکار خداوند از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد

ادعای وکیلی درحالی بود که کاربران شبکه اجتماعی نام دختر بی کار وی را در لیست فعالان رسانه‌ای که طرح ترافیک خبرنگاری گرفته‌اند، افشا کردند.

بعداز این افشاگری، وکیلی در توئیتی دیگر نوشت:

«معاونت محترم ترافیک شهرداری تهران احتراما نظر به اینکه به دلیل ازدواج راضیه وکیلی رابطه همکاریش با روزنامه قطع شده لطفا طرح ترافیک اختصاصی نامبرده را کنسل و از سهمیه ابتکار کسر نمائید.»

اما روزنامه نگارانی که در روزنامه ابتکار یعنی رسانه‌ای که وکیلی مدیرمسئولی آن را عهده دار است فعالیت کرده‌اند این ادعای وکیلی را نیز نادرست دانستند.

یکی از فعالان رسانه‌ای که مدعی است در روزنامه ابتکار مشغول به کار بوده است، در توئیتر خود درباره ادعای وکیلی نوشت: «آقای وکیلی، خیلی دوست دارم خبر و گزارشی به قلم دختر روزنامه‌نگارتان به ما نشان بدهید! ۱۴ ماه در روزنامه ابتکار بودم، نه دخترتان را دیدم و نه مطلبی از ایشان در آن روزنامه، مطمئن هستید روزنامه‌نگار ابتکار بودند یا هستند؟»

پس از توئیت وکیلی برای لغو طرح ترافیک دخترش، «پیرحسین لو»، مسئول طرح ترافیک خبرنگاری با تشکر از این نماینده اصلاح طلب از لغو امتیاز طرح ترافیک دختر وکیلی خبر داد اما همزمان اعلام کرد که نام دختر این نماینده مجلس در لیست بیمه خبرنگاری هم رد شده است. اما این کار هم نتوانست از انتقاد شدید افکارعمومی در شبکه اجتماعی توئیتر بکاهد و بسیاری نسبت به صحت صحبت‌های وکیلی با توجه به مقایسه دو توئیتی که در اولی بیان داشته دخترش بیکار است و در دومی که پس از افشای اعطای طرح ترافیک به فرزندش، منتشر کرده و خواستار لغو آن شده، با دیده شد و تردید نگاه کرده‌اند.

پیشتر نیز درباره فرزند پسر وکیلی اخباری در فضای رسانه‌ای پیچیده بود که مطرح می شد پسر جوان ( 23 ساله) این نماینده اصلاح طلب مدیر یکی از شرکت‌های وابسته به وزارت کار است، که این نماینده این موضوع را در چند مرحله از جمله توئیتی که در واکنش به کمپین «فرزندت کجاست؟» انتشار داد، این مسئله را تکذیب کرد.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان