۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین لایق; کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است
کد خبر: ۳۲۱۳۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لایق; کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است که امیدواریم در این دوره نیز در کنار سایر رشته‌های ورزشی افتخارآفرین باشیم.

لایق; کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،‌ رضا لایق درباره شرایط تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای سخت و تمرینات طاقت‌فرسا تمام کشتی‌گیران با انرژی مضاعف و روحیه خوبی این روزهای باقیمانده را پشت سر می‌گذارند.

وی درباره پیش‌بینی رسول خادم مبنی بر کسب ۴ مدال طلا در جاکارتا و اینکه آیا این پیش‌بینی حداقل شانس مدال‌های طلای ما در این مسابقات است یا نه، گفت: این رقابت‌ها از جایگاه و حساسیت ویژه‌ای برای تمام کشورها برخوردار است. امسال ۲۷ عنوان‌دار جهان و المپیک در مسابقات حضور دارند و کشتی‌گیران گرجستانی و روسی‌الاصل در قالب تیم‌های آسیایی به میدان می‌روند.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: از طرفی 2 وزن نسبت به دوره گذشته کمتر شده است، اما تلاش و هدف ما کسب بهترین نتایج و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها است. امیدواریم به ۴ مدال طلا برسیم و در صورت خوش‌شانسی بتوانیم مدال‌های بهتر و بیشتری هم بگیریم، اما پیش‌بینی ما کسب ۴ مدال طلا است که به نظر منطقی و مناسب می‌رسد. 

رضا لایق خاطرنشان کرد: کشتی همواره دل مردم را در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی شاد کرده است که امیدواریم در این دوره نیز در کنار سایر رشته‌های ورزشی افتخارآفرین باشیم. 

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان