۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تقطیع ناشیانه صحبت‌های رهبری + فیلم
کد خبر: ۳۲۱۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

از شایعه تا واقعیت؛

تقطیع ناشیانه صحبت‌های رهبری + فیلم

رسانه‌های ضدانقلاب کلیپی کوتاه باعنوان «فایل صوتی لو رفته از (آیت‌الله) خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» منتشر کرده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فایل با ترکیب بیانات مختلف تولیدشدهاست.

تقطیع ناشیانه صحبت‌های رهبری + فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، رسانه‌های ضدانقلاب به تازگی کلیپ کوتاهی را باعنوان «فایل صوتی لورفته از(آیت‌الله)خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» منتشر کرده‌اند.

سازندگان این کلیپ کوتاه با تقطیع زیرکانه و بسیار حرفه‌ای سخنان رهبری و با استفاده از تکنیک‌های تدوین صدا سعی کرده‌اند صوتی روان و یکنواخت از بیانات مقام معظم رهبری ایجاد کنند تا مخاطب چنین برداشت کند که این صداها مربوط به یک سخنرانی واحد است.

آنها برای افزایش کیفیت صوتی این کلیپ مونتاژ شده، یک صدای محیطی (آمبیانس) واحد را در زیرصدای بیانات رهبری گذاشته‌اند تا مشخص نشود این سخنان تقطیع شده رهبر انقلاب است.

رسانه‌های ضدانقلاب با  ساخت و انتشار این فیلم قصد دارند تا وانمود کنند رهبر انقلاب اخیرا دستور برخورد شدید با مردم را به فرماندهان ارشد نظامی داده است.

اما بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد که این کلیپ از صحبت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۶ سخنرانی مختلف مونتاژ شده است. برای پی‌بردن به این موضوع، یک بار متن این کلیپ را با هم مرور کنیم: 

«ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، آماده باشند! این مهمه، خودشون رو برای این مسئولیت بزرگ آماده کنند. به کمک یکدیگر بیاند؛ به زانو دربیارید و شکست بدید. اعتراض، از سوی چندمیلیون نفر جمعیت در کشور به راه افتاده است. باید مراقبت می‌کردن، نباید اجاره می‌دادن این کار تا اینجا پیش بیاد؛ چه ارتش باشه، چه سپاه باشه، چه هر سازمان دیگری باشه. مردم همیشه به طور دائم هیاهو درست میکنن، غلطم میکنن اگه بخوان بکنن.»


این فایل صوتی به عنوان صحبت های رهبری در جمع فرماندهان ارتش و سپاه منتشر شده است

ببینید:

واقعیت این صوت تقطیع شده چیست و هر تکه از صوت بالا مربوط به کدام سخنرانی است؟

اما در ادامه خواهید دید که ضدانقلاب با چه ترفندی جملات و حتی کلمات مختلف سخنرانی‌های رهبر انقلاب در چند سال گذشته را بریده‌ و کنار هم قرار داده و البته این کار را چقدر هم حرفه‌ای انجام داده است،به‌طوری که بعید به‌نظر می‌رسد این کار توسط کاربران عادی فضای مجازی تولید شده باشد.

برای روشن شدن بهتر این موضوع، قسمت‌های بریده شده از متن اصلی بیانات رهبر انقلاب که با رنگ قرمز مشخص شده را از نظر می‌گذرانید. با کلیک بر لینک هرکدام از مطالب، می‌توانید به فایل اصلی سخنرانی مربوطه نیز دسترسی پیدا کرده تا با شنیدن لحن جملات انتخاب شده، متوجه میزان وقت و انرژی صرف شده برای تولید این کلیپ به‌ظاهر ساده یک‌دقیقه‌ای بشوید:

-  بخشهای نظامی، غیرنظامی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بخشهای مختلف کشوری، تلاشهای گوناگون، تلاشگرهای گوناگون در میدانهای مختلف، وقتی احساس [وظیفه] کنند و همین حرکت را، همین هدف را، همین شیوه را ممشای خودشان قرار بدهند، بسیجی‌اند. (بیانات در دیدار بسیجیان۱۳۹۶/۰۹/۰۱)

- بایستی نیروهای مبتکر و مؤمن و آماده‌به‌کارِ ما، قبل از آنکه دشمن بخواهد ترفندی را اجرا بکند و شگرد جدیدی را وارد میدان بکند، آماده باشند؛ هم پاسخ بدهند، هم پیشگیری کنند از آنچه دشمن ممکن است انجام بدهد.(بیانات در دیدار بسیجیان۱۳۹۶/۰۹/۰۱)

- یک نکته دیگری که ذیل تمجید و تکریم معلمین باید عرض کرد این است که معلمین خودشان را برای این مسئولیت بزرگ آماده کنند، خب معلم خودش را آماده کند به چه وسیله؟ با وسایلی که دستگاه کشور در اختیار آن می‌گذارد، مسئولین دانشگاه فرهنگیان را جدی بگیرند. ( در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور؛ ۱۳۹۶/۲/۱۷)

- کاری بشود که این به‌معنای واقعی کلمه همکاری باشد؛ یعنی همه با هم همکاری کنند، ذهن‌هابه کمک یکدیگر بیایند و یک محصول مطلوبی بیرون بیاید. این یک نکته است. (بیانات در دیدار دست‌اندرکاران اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی ۱۳۹۶/۰۳/۰۱)

- در منطقه، جمهوری اسلامی -یعنی همین شما جوانها- توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست بدهید. (بیانات در دیدار بسیجیان۱۳۹۶/۰۹/۰۱)

- شما ناگهان مشاهده میکنید که یک حرکت عظیم سازندگی و تولید و پیشرفت در بخشهای مختلف، همراه با ایمان، همراه با بصیرت، همراه با اخلاص از سوی چند میلیون جمعیّت در کشور به راه افتاده است؛ این خیلی چیز مهم و بابرکتی است! ( بیانات در دیدار بسیجیان؛۱۳۹۶/۰۹/۰۱)

- گله مند هستم از شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مراقبت می‌کردند، نباید اجازه می‌دادند این کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم، ما وارد قضیه بشویم، جمهوری اسلامی است اینجا، اینجا مبنا اسلام است مبنا قرآن است، اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب، ویرانگرِ فاسد غربی بتواند در آن اعلام نفوذ کند. البته متاسفانه اعلام نفوذ میکنن اما اینطور که سند رسمی به ما بدهند که تا ۱۵ سال دیگه چی کار بکنیم معنی ندارد. ( دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور؛  ۱۳۹۶/۰۲/۱۷)

- یک نگهبان ساده‌ای هم که یک پُست نگهبانی دارد، میتواند در تقویت ارتش مؤثّر باشد. یعنی وقتی خوب نگهبانی داد، دچار کسالت نشد، چشمانش را تیز در جایی که باید بچرخانَد چرخاند، این به همان اندازه دارد کمک میکند به تقویت سازمان مسلّح؛ چه ارتش باشد، چه سپاه باشد، چه هر سازمان دیگری باشد؛ (بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش۱۳۹۶/۰۱/۳۰ )

- ما از اوّلی که انقلاب پیروز شد تا امروز همیشه به‌طور دائم با دشمنی‌های گوناگونِ دشمنانمان، یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم و ارتجاع و [مانند اینها] مواجه بوده‌ایم. (بیانات در دیدار بسیجیان/ ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ )

- خب، یک جا یک نفری با یک اتّهامی در یک کشوری فرض بفرمایید به قتل می‌رسد [یعنی‌] اعدام می‌شود یا زندانی می‌شود، شما می‌بینید سروصداهای حقوق‌بشری بلند شد -البتّه در آن کشورهایی که انگیزه برای مخالفت و مبارزه با آنها وجود دارد- هیاهو درست می‌کنند؛ (بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای منا ۱۳۹۵/۰۶/۱۷)

- از اسم جنگ که نباید انسان خوف کند؛ خب دشمن الان در حال جنگ است؛ جنگ، جنگ نظامی نیست -البتّه جنگ نظامی نمی‌کنند، غلط هم میکنند اگر بخواهند بکنند-. (بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/ ۱۳۹۶/۱۰/۰۶)



انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان