۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه جدی به حوزه علمی است
کد خبر: ۳۲۱۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۳ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین:

راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه جدی به حوزه علمی است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، فرهنگی توجه جدی به جایگاه علمی و دانشگاه است که در این صورت اتفاقات شگرفی خواهد افتاد.

 راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی توجه جدی به حوزه علمی است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ عباس کاظمی، ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مسئولین ناحیه دانشجویی استان در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: استان قزوین ویژگی‌های مختلفی در حوزه علم، تاریخ و تمدن، جایگاه فقه و فقاهت و هنر دارد.

وی افزود: همچنین دارای ستارگان درخشان آسمان شهادت است و همه‌ی آنها جایگاه ویژه‌ای در تاریخ و جغرافیای استان قزوین دارند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: امروزه شاهد این امر هستیم که به همت اساتید و مسئولین علمی و دانشجویان کشور تبدیل به قطب علمی و دانشگاهی کشور شده‌ایم و این رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید سعی کنیم این جایگاه را حفظ کنیم و آن را ارتقا و اعتلا ببخشیم.

نباید همایش‌ها و کنگره‌های تشریفاتی برگزار کنیم
وی اذعان کرد: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، فرهنگی توجه جدی به جایگاه علمی و دانشگاه است که در این صورت اتفاقات شگرفی خواهد افتاد که ما تجربه آن را در این 4دهه از عمر انقلاب داریم.

کاظمی بیان کرد: امسال چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی است و تلاش‌های بسیاری برای نابودی و به زانو درآوردن این انقلاب در سخت ترین شرایط کردند و امروزه که این انقلاب تبدیل به یک شجره تنومند و پرثمری شده که آثار و براکت آن را در تمام نقاط عالم میتوانیم ببینیم و این انقلاب شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: در 20 فروردین ماه سال 97 مقام معظم رهبری در جمعی از مسئولین فرمودند روزهای دهه 60 را به یاد آورید؛ روزهایی که به دنیا بی‌اعتنا بودیم و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دادیم و شوق خدمت به مردم در وجود تمام مسئولین بود و آثار و براکتش سراسر کشور را فرا گرفته بود.

این مسئول در پایان عنوان کرد: اکنون مخاطب اصلی ما دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها هستند و ضرورتی ندارد که همایش‌ها، یادبودها و کنگره‌های تشریفاتی برگزار کنیم و بازگشت مدیران به هویت و روحیات دهه شصت می‌تواند در وجود این نسل تاثیرگذار باشد و دیگر نیاز به تبلیغات‌های فراوان در سطح شهر نیست و رسالت انقلاب به خوبی نمایان خواهد شد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان