۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین صحبت‌های متناقض سرمربی تیم‌ملی و روابط عمومی، سردرگمی رسانه‌ها/ خبرنگاران نامحرم هستند؟!
کد خبر: ۳۲۱۰۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

صحبت‌های متناقض سرمربی تیم‌ملی و روابط عمومی، سردرگمی رسانه‌ها/ خبرنگاران نامحرم هستند؟!

صحبت‌های متناقض سرمربی تیم ملی بسکتبال و روابط عمومی فدراسیون باعث سردرگمی رسانه‌ها شده است.

صحبت‌های متناقض سرمربی تیم‌ملی و روابط عمومی، سردرگمی رسانه‌ها/ خبرنگاران نامحرم هستند؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، تیم ملی بسکتبال در سال جاری چندین مسابقه داخلی و خارجی و اردوهای مختلف داشته است و در این حدود 5 ماه، رسانه‌ها تاکنون جلساتی کمتر از انگشتان یک دست در اردوهای تیم ملی فرصت حضور پیدا کرده‌اند و آنطور که برداشت می‌شود رسانه‌ها برای فدراسیون و کادرفنی فعلی نامحرم بوده‌اند.

در گذشته چنین چیزی سابقه نداشته و رسانه‌ها و خبرنگاران برای تهیه خبر و عکس هر زمانی که نیاز داشتند، در اردوها حاضر می‌شدند و منعی برای آنها وجود داشت، اما در این دوره با توجه به حواشی‌ای که در اردوها وجود دارد، از حضور رسانه‌ها جلوگیری می‌شود.

اما نکته‌ای در این میان وجود این است که سرمربی تیم ملی و روابط عمومی فدراسیون نظرات مختلفی در این زمینه بیان می‌کنند که شبهاتی را به وجود می‌آورد.

رسانه‌ها وقتی با روابط عمومی برای حضور در اردوها تماس می‌گیرند، عنوان می‌شود که باید سرمربی تیم ملی اجازه حضور را صادر کند و هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است، اما در سوی دیگر سرمربی تیم ملی به خبرنگاران می‌گوید درهای تیم ملی باز است و هر خبرنگاری قصد حضور در اردو را داشت، مشکلی ندارد و اگر با خود من تماس بگیرد، می‌تواند حضور پیدا کند! اینکه چرا رسانه ها برای حضور در اردو با شخص سرمربی تماس بگیرند، نکته عجیبی است که آنجا آن، سایر ارکان فدراسیون را زیر سوال می‌برد.

مشخص نیست در این بین چه مشکلاتی وجود دارد که این ناهماهنگی در میان اعضای فدراسیون وجود دارد و چه کسی درست می‌گوید و چه کسی غلط! متاسفانه خبری هم از مدیر تیم‌های ملی نیست، مدیری که شاید به اشتباه د ر این سمت قرار گرفته و نمی‌تواند کوچکترین هماهنگی را در این کار به وجود بیاورد.

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان