۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کرمی; از کشور آذربایجان برای همکاری پیشنهاد دارم/ پلیس ویژه می‌شوم
کد خبر: ۳۲۰۷۴۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کرمی; از کشور آذربایجان برای همکاری پیشنهاد دارم/ پلیس ویژه می‌شوم

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو، گفت: از کشور آذربایجان به دلیل اینکه هم زبان هستیم پیشنهاد دارم و به آن فکر می کنم.

کرمی; از کشور آذربایجان برای همکاری پیشنهاد دارم/ پلیس ویژه می‌شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، یوسف کرمی دارنده مدال برنز المپیک آتن در مورد عکسی که از او در حال کمک کردن به مردم سیستان‌ وبلوچستان در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: در عرض دو ساعت عکسی از من که مربوط به دو سال پیش بود، ناگهان فراگیر شد و نمی دانم چطور شد که ناگهان این عکس همه جا رفت و بازتاب خوبی داشت. مردم سیستان و بلوچستان هم خیلی از من تشکر کردند چون منطقه شان دیده شد.
وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: آنها مشکلات بسیار زیادی دارند، اما خودشان به فکر خودشان هستند و مدرسه می سازند و همدیگر را کمک می کنند. ماجرای حضور من در آنجا هم از این قرار بود که از طرف بسیج کشور به من زنگ زدند و من برای اردوی جهادی رفتم و مشغول به کار شدم که آن عکس گرفته و دو سال بعد هم فراگیر شد
کرمی همچنین در واکنش به وضعیت مردم خرمشهر تصریح کرد: در شرایط فعلی که مشکلات بسیار است خیلی ها به دنبال سوءاستفاده هستند. خدایی نکرده ممکن است آب آلوده و مسمومی وارد کنند و خدایی نکرده لطمه ای به افراد وارد شود.
کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو که در برنامه فرمول یک حضور یافته بود، در پاسخ به اینکه آیا به بازیگری علاقه دارد یا خیر، عنوان کرد: من نقش کوتاهی در فیلم «قهرمانان کوچک» داشتم البته در این فیلم نقش بازی نکردم و خود یوسف کرمی بودم. به من نقش یک روحانی مبارز را پیشنهاد دادند که نپذیرفتم. چون من ورزشکارم و هر کس باید در حوزه خودش کار کند. آن فیلم را هم چون احساس کردم می تواند بچه های نوجوان را به ورزش تکواندو ترغیب کند، قبول کردم.
کرمی در پاسخ به اینکه چه نظری درباره ورزشکارانی مثل هادی ساعی دارید که دنبال بازیگری رفته اند؟ گفت: من اگر نقشی را قبول کنم هیچوقت نقش معمولی بازی نمی کنم و اگر پلیسی بازی کنم، پلیس ویژه می شوم.
وی با بیان اینکه درسم را تمام کرده ام و کار آزاد دارم، درباره درآمدش از دوران قهرمانی اش، گفت: من به خاطر مدال المپیکم ماهی 200 هزارتومان دستمزد می‌گیرم که 20 هزار تومان آن بابت مالیات می رود. حقوق دوران ورزشی من با ده ها قهرمانی هم 1 میلیون و 200، 300 هزار تومان است.
کرمی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ماجرای ازدواجش، گفت: من در 19 سالگی ازدواج کردم. شهرستانی هستم و آن موقع به مهمانی هایی دعوت می شدم و می ترسیدم وارد حاشیه شوم. از طرفی این فضا برای من بیگانه بود و هیچوقت در زندگی اینقدر آزادی نداشتم. من از طریق بچه های تکواندوکار با دختر آقای نوذری رییس هیات تکواندو استان البرز آشنا شدم و ماجرا را به مادرم گفتم و طی 20 روز ازدواج کردیم. من یک زیرزمین دارم و آنجا تکواندو کار می کنم و به خاطر پدرزنم هیچ سالن ورزشی دولتی نگرفتم.
کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو خاطره ای از قهرمانی در المپیک تعریف کرد و گفت: در المپیک آتن، آذربایجان دو برابر پول ایران، خانه و ماشین به من پیشنهاد داد تا مبارزه نکنم و آذربایجان برنده شود، اما من نپذیرفتم. پدر و مادر بعد از خدا برای من مقدس ترین ها هستند و هیچوقت نمی توانم آنها را تنها بگذارم.
وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: البته حالا اگر موقعیت خوبی در کشورهای اروپایی باشد شاید قبول کنم، از جمله از آذربایجان به دلیل اینکه هم زبان هستیم، پیشنهاد دارم و به آن فکر می کنم.
انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان