۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی راه اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۲۰۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۱ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

در شهرک کاسپین قزوین؛

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی راه اندازی می‌شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از تصویب راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک کاسپین تا پایان شهریور ماه سال جاری در کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان خبر داد.

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی راه اندازی می‌شود
محمد ایران نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از برگزاری کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بخشدار مرکزی و سایر اعضا خبر داد.

وی اظهار کرد: در این کارگروه مصوب شد مدول دوم سیستم تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری برسد و پس از تاییدیه خروجی سیستم تصفیه خانه فاضلاب در پارامتر های مورد نظر، اداره منابع شهرستان پساب را مدیریت کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ایجاد کمربند سبز با غرس درختان غیر مثمر در ضلع جنوبی شهر آبیک و استفاده از پساب تصفیه خانه شهری جهت آبیاری کمربند سبز و عدم آبیاری اراضی کشاورزی با استفاده از پساب شهری و ممنوعیت استفاده از پساب‌های شهری در مزارع کشاورزی و فنس کشی و ساماندهی ایستگاه موقت زباله‌های شهری را از اهم مصوبات جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان بر شمرد.

ایران نژاد گفت: ساماندهی نخاله‌های ساختمانی دپو شده در شمال اتوبان آبیک - قزوین و مکان یابی جدید جایگاه نخاله‌های ساختمانی و اعلام برنامه زمانبندی و عملیات اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا توسط شهرداری و پیگیری حذف پسماند جیوه در مراکز بهداشتی درمانی در راستای اجرای مفاد کنواسیون مینا ماتا و نظارت برنحوه مدیریت پسماندهای عفونی و بیمارستانی و پسماندهای کشاورزی را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان