۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ضدانقلاب این‌بار چگونه نقره‌داغ می‌شود؟
کد خبر: ۳۲۰۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۹ ساعت: ۱۷:۱۳ ↗ لینک کوتاه

انتقامی سخت در پیش است؛

ضدانقلاب این‌بار چگونه نقره‌داغ می‌شود؟

با توجه به تحرکات گستاخانه تروریست‌ها در مناطق مرزی غرب کشور طی دو ماه گذشته که هر بار با مقاومت و ایستادگی جانانه مرزداران غیور جمهوری اسلامی ایران روبرو شده، باید ببینیم این بار کیفیت انتقامی که فرمانده کل سپاه و فرمانده نزسا آن را وعده داده‌اند، چگونه خواهد بود.

ضدانقلاب این‌بار چگونه نقره‌داغ می‌شود؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در جریان حمله جمعه شب سه هفته پیش (۲۹ تیر ۹۷) اشرار و تروریست‌های ضدانقلاب به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان استان کردستان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، تعداد ۱۱ نفر به شهادت رسیدند. البته در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند و تعدادی از آن‌ها زخمی و متواری شدند.

سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه که در میان سپاهی‌ها به «آقا عزیز» معروف است، ۱۷ روز بعد در مراسم گرامیداشت این شهدا که در ستاد فرماندهی نزسا برگزار شد، با بیان اینکه ضربه‌ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می‌زنیم هم‌وزن این ۱۱ شهید خواهد بودف تاکید کرد: باید کاری کنیم تا دیگر حضور گستاخانه این تروریست‌ها در کشورمان تکرار نشود.

همچنین سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در همین مراسم به خبرنگاران گفت: انتقام ما از گروه‌های تروریستی کوبنده است؛ البته مکان و زمان آن مشخص نیست، ولی تروریست‌ها در هر نقطه‌ای باشند، انتقام خود را از آن‌ها می‌گیریم.

انتقام اول
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ و تنها ۲۶۰ ساعت پس از حمله بزدلانه تروریستی عوامل گروهک داعش به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، نیروی هوافضای سپاه در قالب عملیات «لیله القدر» با شلیک موفقیت آمیز ۶ موشک «ذوالفقار» و «قیام» از استان‌های کرمانشاه و کردستان به مقر فرماندهی تروریست‌های داعش در دیرالزور، خسارات و تلفات گسترده‌ای را به این گروهک وارد کرد. موشک‌هایی که از فراز آسمان عراق عبور کردند. به نقل از روابط عمومی سپاه، در جریان این عملیات موفق، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه‌های آنان وارد شد.

انتقام دوم
۲۳ مرداد سال ۱۳۹۶ سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار با خانواده‌های ۴ شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: «چند وقت قبل به «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد. او به هم ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیرو‌های روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟»

انتقام سوم
۳۰ شهریور سال ۱۳۹۶ سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، اظهار کرد: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم». ۲۹ آبان و یک روز قبل از سررسید وعده سردار سلیمانی، درباره نابودی شجره خبیثه داعش، این گروهک تروریستی تکفیری پس از شکستی که از جبهه مقاومت در نبرد البوکمال خوردند، به صورت رسمی همه مراکز و پایگاه‌های خود را در خاک سوریه و عراق از دست دادند. فرماندهی میدانی نبرد البوکمال با سردار سلیمانی بود.

حال با توجه به تحرکات گستاخانه تروریست‌ها در مناطق مرزی غرب کشور طی دو ماه گذشته که هر بار با مقاومت و ایستادگی جانانه مرزداران غیور جمهوری اسلامی ایران روبرو شده، باید ببینیم این بار کیفیت انتقامی که فرمانده کل سپاه و فرمانده نزسا آن را وعده داده‌اند، چگونه خواهد بود و ضدانقلاب این‌بار چگونه نقره‌داغ می‌شود؟



انتهای پیام/1404
منبع:میزان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان