۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۲۰۲۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد

با حضور مسئولان کشوری و استانی با تقدیر از تلاش مدیرکل سابق صدا و سیمای استان قزوین، سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی دارابی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد؛ اظهار کرد: صدا و سیما، مطبوعات، فضای مجازی، سایت‌های خبری و خبرگزاری ‌ها همه در یک سنگر بوده و همه در قرارگاه جنگ نرم، عملیات مشترکی را انجام می‌دهند.

وی افزود: رسانه‌ها ماموریت دارند افکار عمومی را جهت دهی کنند؛ و در عین حال که حامی دولت مردان و مسئولان اجرایی که میدان‌دار کار و تلاش و سازندگی و پیشرفت کشور هستند، باید زبان و صدای مردم هم باشند.
معاون امور استان‌های صدا و سیمای تصریح کرد: برقراری این تعادل بسیار مهم است و باید رسانه طوری عمل کند که متهم نشود که مطالبات بی حد و اندازه‌ای را در جامعه‌ای که دارای منابع و ظرفیت‌های محدودی است دامن زده و سیاه‌نمایی کند ضمن اینکه نباید به اندازه‌ای تبلیغ عملکرد مسئولان اجرایی را کند که متهم شود تریبون دولتی‌ها شده است؛ لذا برقراری تعادل میان این دو یک هنر رسانه است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان ما در یک ائتلاف عربی-عبری تا استکبار و هم پیمانانش رسما اعلام کردند با اعمال تحریم‌های فلج کننده نخواهیم گذاشت که ایرانیان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرند.

دارابی اضافه کرد: برخی از اغتشاشات رخ داده در کشور را باید از مطالبات به حق مردم جدا کنیم که ناشی از همین مسئله است و باید میان کسانیکه ارزش‌های دینی و انقلابی و میراث تمدن ایران را زیر سوال می‌برند با مردمی که از مشکلات گرانی، تورم و بیکاری به سطوح آمده‌اند، تفاوت قائل شد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما عنوان کرد: به رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌ها، امروز می‌بینیم که مرزهای انقلاب اسلامی گسترده‌تر شده و طرفدارانی در جهان دارد.

وی با بیان اینکه امنیت، ثبات و آرامش امروز جامعه مدیون خون شهیدان است؛ تصریح کرد: استان قزوین از تاریخ و قدمتی کهن و سابقه‌ای درخشان در عرصه فرهنگ و هنر برخوردار است.

دارابی عنوان کرد: با پخش سریال شوق پرواز تعداد متقاضیان خدمت در نیروی هوایی ایران ۳ برابر افزایش یافت لذا باید الگوها و قهرمانان واقعی را به نسل جوان امروزی معرفی کنیم.
وی ادامه داد: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فرصت ارزشمندی است که پیش‌گامان و مجاهدان انقلاب و شهدا و ایثارگران را به جامعه معرفی کنیم.

معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد: برای ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌های متعددی در رادیو و تلویزیون تدارک دیده شده است و همچنین در همه استان‌ها تمام استانداران بعد از انقلاب از دولت موقت تا دولت رئیس جمهور کنونی و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌ها را دعوت کنید تا کارنامه خدمات خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: مردم وقتی مشاهده می‌کنند انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان مقتدرانه ۴۰ سال نه به استکبار گفته و پیشرفت کرده است خوشحال می‌شوند که همه جریانات مختلف در این پیروزی و پیشرفت نقش داشتند.

دارابی در پایان با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام ملی گفت: مردم جامعه امروز ما بیشتر از این رنج می‌برند که کسانیکه باید کار و عمل و خدمت کنند بیشتر حرف می‌زنند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی با تقدیر از تلاش ابوالفضل معصومی‌فر مدیرکل سابق، سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.


انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان