۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بی مهری برخی مسئولان نباید موجب تضعیف روحیه خبرنگاران شود
کد خبر: ۳۲۰۱۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

بی مهری برخی مسئولان نباید موجب تضعیف روحیه خبرنگاران شود

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: خبرنگاران کار بزرگ و ارزشمندی در جامعه انجام می‌دهند و در این انجام وظیفه بعضا با کم لطفی و بی‌مهری برخی مسئولان مواجه می‌شوند؛ اما این امر نباید در تضعیف روحیه خبرنگاران تاثیر بگذارد.

بی مهری برخی مسئولان نباید موجب تضعیف روحیه خبرنگاران شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ؛ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به همراه سرهنگ حیدری و حمیدرضا الله بداشتی مسئول بسیج سازندگی استان و محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با تبریک به مناسبت روز خبرنگار از تلاش این پایگاه در انعکاس اخبار تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار اظهار کرد: امروز خبرنگاران رسالت سنگینی در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم جامعه برعهده دارند.

وی افزود: بزرگترین حادثه تاریخی که در دین و شریعت اسلام رخ داده، همان واقعه عاشورا است که در واقع رمز ماندگاری دین اسلام به شمار می‌آید. 

معاون اجرایی سپاه استان قزوین تصریح کرد: حضرت زینب(س) نقش مهمی را در پیام‌رسانی حادثه کربلا ایفا کرد و امروز نیز خبرنگاران باید با تاسی به این بانوی بزرگوار به رسالت خود به شکل شایسته‌ای عمل کنند؛ چراکه فعالیت امروز خبرنگاران انقلابی و متعهد به نوعی برگرفته از آن تفکر است.

طاهرخانی بیان کرد: خبرنگاران کار بزرگ و ارزشمندی در جامعه انجام می‌دهند و در انجام وظیفه بعضا با کم لطفی، بی‌مهری و بی اعتنایی برخی مسئولان مواجه می‌شوند؛ اما این امر نباید در تضعیف روحیه خبرنگاران تاثیر بگذارد.

وی در ادامه گفت: صبح قزوین از ابتدای شروع فعالیت تا به امروز بر حسب اعتقادات و باورهای انقلابی و براساس رسالت خبرنگاری قدم برداشته است؛ نه اینکه تعمدا علیه کسی موضع گرفته و یا درصدد تخریب کسی باشد.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم که شما خبرنگاران متعهد و کوشای صبح قزوین در مسیر انقلاب و خط ولایت موفق باشید.

در ادامه حمیدرضا الله بداشتی مسئول بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: سنگر رسانه، یکی از مهمترین سنگرهاست به طوری که هرکسی بتواند ار این ظرفیت به نحو مطلوبی در مسیر تحقق اهدافش استفاده کند برنده میدان خواهد بود.

وی افزود: امروز در عصر ارتباطات و تکنولوژی و با توجه به اهمیت رسانه، نمی‌توان بدون بهره‌مندی از ظرفیت این ابزار به خوبی ارزش‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کرد.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش متعهدانه و صادقانه صبح قزوین در انتشار اخبار گفت: صبح قزوین از پایگاه‌های انقلابی استان است که با جدیت و رعایت انصاف فعالیت می‌کند. 

وی افزود: صبح قزوین  به لحاظ کمی و کیفی موفق عمل کرده است به طوریکه در انعکاس اخبار مربوط به اغتشاشات دی ماه سال گذشته، حضور فعالی داشته و بیشترین اخبار را تولید و منتشر کرد.


در ادامه حنانه امیری اظهار کرد: صبح قزوین نخستین رسانه بومی استان است که از سال 91 فعالیت خود را با بهره‌مندی از نیروهای جوان شروع کرد.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها تلاش کردیم تا با سرعت همراه با دقت عمل در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده و به بیان حقایق بپردازیم و در انعکاس مطالبات مردمی پیشتاز باشیم.

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین تصریح کرد: خبرنگاران مشکلات و کمبودهای زیادی دارند؛ اما در این میان نگاه گزینشی برخی مسئولان و عدم پاسخگویی آنها مهمترین مشکلی است که خبرنگاران با آن مواجه هستند.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان