۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شریفیان; نمی‌دانم معیار انتخاب پزشک‌ برای حضور در کنگره AFC چه بوده؟
کد خبر: ۳۱۹۸۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شریفیان; نمی‌دانم معیار انتخاب پزشک‌ برای حضور در کنگره AFC چه بوده؟

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نمی‌دانم معیارهای فدراسیون فوتبال برای انتخاب پزشک جهت حضور در کنگره AFC چه بوده است.

شریفیان; نمی‌دانم معیار انتخاب پزشک‌ برای حضور در کنگره AFC چه بوده؟

امیرحسین شریفیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد وضعیت رضا حبیب‌زاده بازیکن مصدوم ذوب آهن گفت: همه نحوه مصدومیت گلزن تیم ما را مشاهده کردند و فک او از ۴ ناحیه شکسته است. عمل جراحی روی فک این بازیکن دیروز انجام شد و وضعیت عمومی او خوب است.

پزشک ذوب آهن در مورد طول درمان حبیب‌زاده گفت: این بازیکن ۵ تا ۶ هفته نمی‌تواند غذا بجود و باید همه مواد غذایی را به صورت مایع دریافت کند بنابراین از نظر فیزیکی دچار ضعف بدنی خواهد شد. بعد از اینکه ۵ تا ۶ هفته درمانش را سپری کرد یکی دو هفته هم باید تمرینات ریکاوری را انجام بدهد. تصور می‌کنم بین دو ماه تا دو ماه و نیم از میادین دور باشد.

شریفیان در مورد انتخاب پزشکان برای حضور در کنگره AFC عنوان کرد: من حدود ۱۶ سال است که در ورزش حضور دارم و نمی‌دانم معیارهای انتخاب پزشک برای حضور در کنگره AFC  چه بوده است. من که فقط ۱۶-۱۷ سال در عرصه پزشکی ورزشی حضور داشته‌ام و برخی پزشکان مویشان را در این رشته سفید کرده‌اند و برای حضور در این کنگره انتخاب نشده‌اند. شاید هم برخی پزشکان به دلیل فعالیت‌های بین‌المللی‌شان بیشتر در چشم هستند یا اینکه با تیم‌های ملی کار می‌کنند و بیشتر دیده می‌شوند و برای این کنگره انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان