۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک
کد خبر: ۳۱۹۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک ایران با حضور ۴۴ واحد صنعتی از استان قزوین خبر داد.

حضور ۴۴ واحد صنعتی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اولین نمایشگاه بزرگ صنایع کوچک ایران با هدف حمایت از محصولات ایرانی، تسهیل فرصت‌های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات، نشست‌های تجاری B ۲ B برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور ۴۴ واحد صنعتی برتر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ابراز کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین بنگاهی، به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور از یک سو، حمایت از کالای ایرانی و نیز هماهنگی پیاده سازی برنامه های توسعه صنایع کوچک و متوسط میان دستگاه های دولتی و غیردولتی که به هر نحوی با صنایع کوچک در ارتباط هستند توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برنامه ریزی شده است.

خانپور بیان کرد: همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز حمایت از صنایع کوچک این نمایشگاه گشایش می یابد که واحدهای تولیدی از بخش‌های صنعتی، ماشین آلات و صنایع فلزی، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، صنایع شیمیایی، پلاستیک و پتروشیمی، لوازم خانگی، برق و الکترونیک، صنایع نساجی، چرم و پوشاک را شامل می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اذعان کرد: حضور در این رویداد فرصتی برای دیدار با توانمندی‌های متنوع و با کیفیت صنایع از سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: بدون شک این نمایشگاه در رسته خود از حضور باشکوه و بی نظیر صنعتی است که با هدف ایجاد فرصت برای مشارکت در سرمایه گذاری انتقال دانش و فناوری و شکل گیری نظام پیمانکاری‌های فرعی است.

این مسئول عنوان کرد: بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک ایران با حضور بیش از یک هزار واحد تولیدی از روز ۲۱ لغایت ۲۳ مردادماه به مدت ۳ روز در مصلی بزرگ تهران افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان