۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حوادث رانندگی در قزوین ۵کشته و مجروح برجای گذاشت
کد خبر: ۳۱۹۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

️ رئيس پليس راه استان قزوين:

حوادث رانندگی در قزوین ۵کشته و مجروح برجای گذاشت

️ رئيس پليس راه استان قزوين از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در حوادث رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

حوادث رانندگی در قزوین ۵کشته و مجروح برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف فوتی در جاده قدیم "اک - تاکستان"، بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع به محل مراجعه کردند.

رئيس پليس راه استان قزوين اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه "پراید" برخورد، که در اثر اين حادثه متاسفانه راکب موتورسیکلت فوت شد.

وي تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه عدم رعایت حق تقدم از جانب موتورسیکلت نسبت به خودروی سواری "پراید" بوده است.

بیگلری افزود: در حاثه ای دیگر در روستای "منصور" شهرستان "آوج" بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

این مسئول اذعان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" بنا به عللی واژگون که در اثر این حادثه متاسفانه راننده فوت و 3 سرنشین دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلوی راننده سواری "پراید" علت بروز حادثه بوده است به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان