۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گرانی و رکود بی‌سابقه در بازار قزوین و بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی
کد خبر: ۳۱۹۵۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۳ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

گرانی و رکود بی‌سابقه در بازار قزوین و بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

گرانی و رکود بی‌سابقه در بازار قزوین و بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.

 
با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

بیکاری، تورم نفس مردم را تنگ کرده/ قوه قضائیه در برخورد با مفسدان تعلل نکند/ سوال از رئیس جمهور داروی تلخی است که باید نوشیده شود
امام جمعه موقت قزوین گفت: این روزها بحث سوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح است، آنهایی که امروز معتقدند زمان مناسبی برای سوال از رییس جمهور نیست خودشان با اطلاعات غلط فضا را بدین سمت هدایت کردند.


بازار درحال دست و پنچه نرم‌کردن با رکود بی‌سابقه!/ داغ گرانی و تورم بر زندگی مردم
مدتی است که قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم گذاشته است اما سیاستمداران ما فکر درمان همیشگی و عاقلانه نیستند و با تصمیمات هیجانی سعی بر کنترل اوضاع نابسامان ارز، سکه دارند.


اجرای کاروان "سفیر آفتاب"در شهرهای استان قزوین آغاز شد
دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین گفت: کاروان سفیر آفتاب هرشب به صورت نمایش روی صحنه می‌رود و اجرای مجری، سخنرانی و گروه سرود و اجرای تئاتر در یک روال پشت سرهم انجام می‌گیرد.


امور اجرایی کنگره شهدا ۸۲درصد پیشرفت داشته است
دبیرکل اجلاسیه کنگره 3هزار شهید استان قزوین گفت: ۸۲ درصد کار پیش رفته است و گنجینه‌های گرانقدری جمع آوری شده و هزاران نفر ساعت تلاش شده تا این آثار دیداری، نوشتاری و گفتاری جمع آوری شود.


برگزاری هرگونه تجمع در روز پنج شنبه غیرقانونی است
فرماندار قزوین گفت: هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع در روز پنج شنبه صادر نشده است و برگزاری هرگونه تجمع غیرقانونی است.


250 خانوار عشایر در قزوین وجود دارد
رئیس اداره عشایر استان قزوین گفت: هم اکنون 250 خانوار عشایر در استان قزوین وجود دارند که بیشتر این خانوارها در زمینه دامپروری مشغول فعالیت هستند.


بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه‌ای عمل نکنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان انتظار می‌رود بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه ای عمل نکنند.


وجود 50 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 50 پروژه آموزشی استان نیمه تمام است که تکمیل آنها نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.


بیش از چهارمیلیاردتومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد
طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از چهار میلیارد و 239 میلیون تومان تسهیلات خودکفایی به 289 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان قزوین پرداخت شده است.


اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان شرایط اشتغال جوانان را فراهم می‌کند/ پرونده مدیران قزوینی در حال بررسی است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در راستای تصویب قانون عدم بکارگیری بازنشستگان پرونده مدیران استانی که احتمال شمول این قانون در مورد آن‌ها وجود دارد، بررسی می‌شود.


اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: هم اکنون اوضاع اقتصادی کشور و معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول و مناسب نیست که برخی از این بحران‌های اقتصادی به خاطر بی تدبیری مسئولان و برخی نیز به خاطر تحریم‌های دشمنان این نظام است.


ناکارآمدی دولت در کنترل بازار ارز و سفره‌هایی که هر روز کوچکتر می‌شود!
دلار اگر از کنترل بانک مرکزی خارج شود و مجلس به عنوان ناظر بتواند قوانین جامع را برای رفع مشکل ارز در دستور کار قرار دهد تلاطم ارز که در بازار همیشه عاید دولت و دلال‌ها بوده مردم را تحت فشار قرار نمی‌دهد و سفره‌های آنان کوچکتر نمی‌شود.


یش از 2میلیون نفر در سال خون اهدا می‌کنند/ قزوین دارای بیشترین رشد اهداکننده مستمر
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به اینکه سالانه بیش از 2 میلیون نفر در کشورخون اهدا می‌کنند؛ گفت: استان قزوین در 4 ماهه ابتدای امسال بیشترین رشد اهداکننده مستمر را در کشور داشته است.


بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی/ مطالبات بیمارستان رحیمیان پرداخت می‌شود
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی از امروز پذیرای بیمه‌های تامین اجتماعی هستند.


حذف کامل میدان22بهمن صحیح نبود
سخنگوی شورای شهر قزوین با بیان اینکه قرار بر حذف کامل میدان 22 بهمن نبود، گفت: حذف کامل میدان 22 بهمن خلاف توضیحی است که مسئولان اجرای پروژه در کمیسیون عمران شورای شهر ارائه دادند.


نباید خود را بدهکار جناح چپ و راست بدانیم/ سکوت دلسوزان نظام، متخلفان را جسورتر کرده است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز با سکوت نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام، متخلفان جسورتر شده‌اند، چرا باید فضا اینگونه باشد؟ «اللاحقون» باید به دنبال برداشتن رسالت‌های بر زمین مانده برود.


بیمارستان رحیمیان چشم به راه پرداخت مطالبات/ لغو قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌ها
بیمارستان رحیمیان الوند تنها مرکز درمانی جامع در سطح شهرستان البرز است که اگر مشکلات این بیمارستان حل نشود، تنها مرکز درمانی یک شهرستان کارگرنشین به تعطیلی منجر خواهد شد.


انتقال خون نیازمند مشارکت خیرین است/کاهش مراجعه اهداکنندگان در سال جاری
مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به کاهش مراجعه اهداکنندگان در سال جاری گفت: تامین هزینه‌هاي بالاي تهیه هر واحد خون و اجراي طرح‌هاي توسـعه‌اي نیازمند مشارکت خیران ارجمند است.


قزوین از "گردشگری شکار" درآمدزایی کند/ سازمان محیط زیست مظلومانه مورد هجمه‌ مخالفان شکار قرار گرفت
رئیس هیئت مدیره کانون شکار و دوستداران طبیعت قزوین گفت: امروز سازمان محیط زیست مظلومانه در معرض هجمه‌ انتقادات مخالفان صنعت شکار قرار گرفته است؛ در صورتی که این فضا جوسازی‌های غیرمنطقی است.


بیش از 9هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: تاکنون بیش از 9 هزار نفر در دو بخش الکترونیکی و مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی در قزوین شرکت کرده‌اند که بیش از 50 درصد شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می‌دهند.


همه موظف به دفاع از نظام هستیم/ در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه جناح‌ها داریم
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه نیروها، اقشار و جناح‌ها داریم و همه باید دست‌به‌دست و زیر نظر رهبری از دستورات او پیروی کرده تا این کشتی به‌سلامت به مقصد برسد.


۱۵۰۰دانشجوی جهادگر قزوینی به مناطق محروم اعزام می‌شوند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان گفت: ۱۵۰۰ دانشجوی جهادگر قزوینی در قالب ۳۳ گروه به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.


روند پرداخت تسهیلات بهین‌یاب در قزوین به هیچ عنوان مطلوب نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: متاسفانه روند پرداخت تسهیلات بهین یاب از سوی بانک‌ها به واحدها و طرح‌های تولیدی استان در 6 ماه گذشته به هیچ عنوان مطلوب نبوده است.


دولت، مدیران مشمول قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان را برکنار کند/ فضا برای استفاده از نیروهای جوان فراهم شود
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: یکی از مهمترین مزایای اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان استفاده از نیروهای جوان در مباحث مدیریتی است و موجب می‌شود از توان نیروهای جوان در سمت‌های مدیریتی بهره‌مند شویم.


شهرک انرژی در استان قزوین راه اندازی می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از راه اندازی شهرک انرژی در استان قزوین خبر داد و گفت: برای راه اندازی این شهرک حدود ۱۹ هزار هکتار زمین که قابلیت کشاورزی نداشته باشد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان