۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای کاروان "سفیر آفتاب"در شهرهای استان قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۱۹۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۱ ساعت: ۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی "سفیر آفتاب":

اجرای کاروان "سفیر آفتاب"در شهرهای استان قزوین آغاز شد

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین گفت: کاروان سفیر آفتاب هرشب به صورت نمایش روی صحنه می‌رود و اجرای مجری، سخنرانی و گروه سرود و اجرای تئاتر در یک روال پشت سرهم انجام می‌گیرد.

اجرای کاروان "سفیر آفتاب"در شهرهای استان قزوین آغاز شد
محمد نیکونام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سفیر آفتاب یک آمفی‌ تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: صحنۀ اجرای برنامه، سیستم صوتی مناسب، صفحه نمایش LED از جمله امکانات تجهیز شده بر روی این تریلی است و از امشب 11 مرداد به مدت بیست روز مهمان مردم خونگرم استان قزوین خواهد بود.

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین ادامه داد: برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود، پخش کلیپ است.

وی گفت: هر روز یکی از شهرها و بخش‌های تابعه استان میزبان این کاروان است و چند برنامه هم در بوستان‌های شهر قزوین اجرا خواهد شد که در موعد خود اطلاع‌رسانی می‌شود.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: کاروان سفیر آفتاب هرشب به صورت نمایش روی صحنه می‌رود و اجرای مجری، سخنرانی و گروه سرود و اجرای تئاتر در یک روال پشت سرهم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه محتوای نمایش کاروان سفیر آفتاب، تربیت کودک و ازدیاد نسل است، گفت: شروع برنامه با توسل و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و پایان برنامه با محوریت پیاده روی اربعین انجام می‌گیرد.

نیکونام ابراز کرد: محوریت برنامه"سفیر آفتاب" بحث اربعین است و نمایش در صحنه کربلا و نجف رخ می‌دهد؛ همچنین به مناسبت درپیش داشتن کنگره شهدای قزوین انتهای هر برنامه شهید شاخص آن شهر معرفی شده و وصیت نامه آن شهید قرائت می‌شود.

وی عنوان کرد: کاروان "سفیر آفتاب" یازدهم مردادماه شهر شریفیه، 12 مردادماه ناحیه شهری مهرگان؛ 13 مردادماه شهر چوبیندر، 14مردادماه اقبالیه، 15 مردادماه بوئین زهرا، 16 مرداد ارداق، 17 مرداد اسفرورین، 18 مرداد ضیاءآباد، 19 مرداد تاکستان، 22 مرداد کوهین و آقابابا، 23 مرداد محمودآباد و 24 مرداد شهرک دانش، 25 مرداد بوستان فدک قزوین و 26 مرداد باغ نشاط قزوین و 27مردادماه در شهر الوند اجرای برنامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین بیان کرد: در این کاروان 16 هنرمند قزوینی اجرای برنامه دارند و این برنامه با همکاری سازمان اوج، سپاه قزوین و حوزه هنری و اوقاف قزوین و جبهه فرهنگی قزوین انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان