۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری کنگره شهدا، مهمترین اولویت فرهنگی استان است
کد خبر: ۳۱۹۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۱ ساعت: ۸:۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

برگزاری کنگره شهدا، مهمترین اولویت فرهنگی استان است

استاندار قزوین بیان کرد: برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید قزوین،مهمترین اولویت فرهنگی استان در سال جاری است.

 برگزاری کنگره شهدا، مهمترین اولویت فرهنگی استان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ شورای سیاست گذاری اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین شب گذشته(چهارشنبه) با حضور سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، داود محمدی و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: دبیرخانه کنگره کار سنگینی دارد و همه باید کمک کنیم تا کنگره شهدا بسیارآبرومند برگزار شود، هرچند هر خدمتی کنیم باز هم در خور شهدای عزیز کاری نکرده ایم.

وی تصریح کرد: شهید گواهی دهنده است و حتما بر اعمال ما ناظر است لذا باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

این مسئول بیان کرد: وقتی در یک روستا و یا شهر کوچک در استان قزوین ۸۰ شهید تقدیم کرده بیانگر اوج وابستگی و علاقه به نظام و اسلام است و خانواده‌هایی داریم که شش برادر شهید تقدیم نظام کرده اند و ما مدیون و شرمنده هکمه آنها هستیم.

وی افزود: مردم برای انقلاب کم نگذاشته اند به همین دلیل برگزاری کنگره مهمترین وظیفه و رسالت ما در استان است.

در برگزاری کنگره همه مسئولان باجدیت عمل کنند

زاهدی تاکید کرد: مدیران توجه کنند که کنگره شهدا اصلا کار حاشیه ای نیست و شنیده ام برخی مدیران زیاد جدی نبوده اند که انتظار داریم در ادامه کار همراهی بیشتری داشته باشند.

وی گفت: از مسئولان انتظار دارم و دستور می‌دهم در برگزاری کنگره جدی باشند تا فردای قیامت در نزد شهدا حرفی برای گفتن داشته باشند.

استاندار اضافه کرد: می‌خواهیم کنگره ای آبرومند برگزار کنیم و اعتبار زیادی هم نداریم و با اعلام آمادگی همه مدیران تلاش می‌کنیم کنگره ای شایسته و باشکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: آنچه در تعهدات کنونی است تا پایان مردادماه انجام شود تا زمان را از دست ندهیم. مسئولان کمیته‌ها گزارش‌های خوبی ارائه کردند و اگر دیدگاهی برای سایر بخش‌ها هم وجود دارد باید استفاده شود تا آثار ماندگاری خلق شود.

استاندار مردمی برگزار کردن کنگره شهدا را ضروری دانست و بیان کرد: در برگزاری کنگره شهدا استفاده از مشارکت مردم و صنوف مختلف ضروری است و باید همه گروه‌ها را در کار دخالت دهید تا کار دولتی نباشد به ویژه خانواده شهدا حتما در بخشی از امور مشارکت کنند.

وی در پایان گفت: وظیفه اصلی ما در سال جاری برگزاری باشکوه و شایسته کنگره سه هزار شهید است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان