۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سجادی; پيش بينی ما كسب مدالهای بيشتر و مرغوب تر است/ مخالفتی با اعزام تيم فوتبال زير ٢١ سال نداشتيم
کد خبر: ۳۱۹۰۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سجادی; پيش بينی ما كسب مدالهای بيشتر و مرغوب تر است/ مخالفتی با اعزام تيم فوتبال زير ٢١ سال نداشتيم

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: پيش بينی مدال در جلسات ستاد صورت گرفته و پیش بینی ما این است در مجموع اينكه تعداد و مرغوبيت مدالها نسبت به دوره قبل بیشتر می شود.

سجادی; پيش بينی ما كسب مدالهای بيشتر و مرغوب تر است/ مخالفتی با اعزام تيم فوتبال زير ٢١ سال نداشتيم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به طور رسمی از 27 مرداد به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ آغاز می‌شود.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 امروز (چهارشنبه) در نشست خبری درباره کاهش تعداد بانوان در بازیهای آسیایی گفت: ما آمار دقیق مان را روز جمعه اعلام می کنیم. آمارهایی که گفته می شود تغییراتی دارد اما ملاک ما ثبت نام و گرفتن ID کارت است. روز جمعه ثبت نام کل کاروان صورت می گیرد و به ازای آن روزانه از ما پول می گیرند. اجازه دهید آمار دقیق را بعد از ثبت نام اعلام کنیم. ما برای خودمان دفترچه راهنما داریم و بر اساس آن پیش می رویم اما قرار است دوباره نفرات را چک کنیم.

وی درباره تعداد ورزشکاران اعزامی در بخش بانوان عنوان کرد: در ٢٨ رشته ورزشکاران را اعزام می کنیم که عباراتند از تیروکمان، بدمینتون، بسکتبال سه نفره، دوچرخه سواری، سوارکاری، شمشیربازی، کبدی، کاراته، کوراش، جوجیتسو، جودو، پنجاک سیلات، سامبو، ووشو، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، تنیس و سنگنوردی.

سجادی درباره حاشیه هایی که قبلا در کاروان ها بوده و تذکر به اعضای کاروان خاطرنشان کرد: جلساتی را با فدراسیون ها داشتیم و همه را توضیح دادیم. در جلسه با مربیان و سرپرستان روی این مسائل تاکید کرده ایم تا تکرار نشود.

سرپرست کاروان ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعتراضاتی در خصوص علیزاده مطرح شده و اینکه شما چرا از دل ورزش سرپرست انتخاب نکرده اید، تصریح کرد: علیزاده سرپرست نیست و معاون است. اگر گله دارند چرا از من نپرسیدند. فدراسیون که نمی تواند دو کار کند. روسای فدراسیون ها خودشان سرپرست هم هستند. او از خانواده ورزش است و در فدراسیون ورزش دانشگاهی بوده است. علیزاده بازیها را به خوبی می شناسد و خوب ارتباط می گیرد.

سجادی در پاسخ به صبح قزوین درباره اینکه پیش بینی مدال در جلسات ستاد صورت گرفته یا خیر، اظهار داشت: همه فدراسیون ها صحبت کردند قرار شد بیرون مطرح نشود. صورتجلسه شده است و آنها پیش بینی خود را کرده اند. فدراسیون خودش وضعیتش را می داند و آنها بگویند مدال چطور است. در مجموع اینکه تعداد و مرغوبیت مدالها نسبت به دوره قبل بیشتر می شود.

وی همچنین درباره اینکه برخی از فدراسیونها هنوز اسامی خىد را اعلام نکرده اند، گفت: شاید ملاحظه اردونشینان را می کنند. لیست نهایی شده است. آنچه من دریافت کردم نهایی شده است. در دوومیدانی رکوردگیری می شود تا یک نفر جایگزین شود. ما تا روز جمعه فرصت داریم. چند فدراسیون البته سهمیه های خود را کم کردند مثل بوکس و ووشو. 

 

سجادی همچنین درباره تغییر برنامه برخی رشته ها خاطرنشان کرد: سختی کار ما همین برنامه زمانی است اما ما جلو رفته ایم. الان فصل توریست است و هواپیمایی که به خاطر ما صبر نمی کند. بلیت عوض کردن سخت است اما ما مشکلی نداشته ایم و می توانیم یکی دو تغییری داشته باشیم.

سرپرست کاروان ایران درباره پاداش های مدال آوران یادآور شد: پاداشی هست که کمیته می دهد؛ دو مراسم داریم عید قربان و عید غدیر که مدال های کسب شده و تقدیرنامه ها را می دهیم. پاداش سکه هم از سوی وزارت تصویب شده است. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کمیته با اعزام تیم فوتبال زیر ٢١ سال مخالف است گفت: ما چنین حرفی نزدم تاج هم در جلسه بود که این تیم شکل بگیرد تا برای المپیک ٢٠٢٠ آماده شود.

وی همچنین درباره کسب عنوان چهارمی که در دوره های قبل تکرار شده و این دوره هم آیا تکرار می شود و اینکه وزیر گفته عنوان چهارمی را کسب می کنیم، عنوان کرد: وزیر گفته بود چهارم به بعد. در رده بندی مرغوبیت مدال مطرح است. تعداد مدال لزوما تغییری در جایگاه ندارد.

سجادی در پاسخ به این سوال که دغدغه ای برای بازیهای آسیایی دارید یا خیر، گفت: یک مدیر اگر دغدغه نداشته باشد خواب است. کارهای من مشخص است؛ هر هفته دوشنبه ها با کادر جلسه داشتیم و پیش بینی لازم انجام شده است. بخشی از کار دست ماست که انجام داده ایم. اگر موضوعی هم از سوی میزبان بوده سعی کردیم حل کنیم. حتی به آنها ایده هم داده ایم. اندونزی مدتهاست میزبانی نداشته است. کره جنوبی بارها میزبانی داشته وقتی شما وارد این کشور می شوید اصلا نباید دغدغه داشته باشید. چین و ژاپن هم همین طور هستند اما در اندونزی پراکندگی زیاد و مدیریت سخت است. البته ما همه اینها را سازماندهی کرده ایم.

وی درباره نبود سالن های تمرینی و نگرانی تیم ها برای برگزاری اردو که باعث شده برخی رشته ها مثل هندبال در کشور دیگری اردو داشته باشند، عنوان کرد:  قرار بود دهکده ١٢ مرداد آماده شود. بلیت هندبال ١٥ مرداد بوده اما تاریخ پذیرش در دهکده ١٩ مرداد شده به همین دلیل قرار شد هندبال چند روز زودتر در کوالالامپور اردو داشته باشد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان