۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین روستایی; بازیکنانی که در لیست نیستند هم شایسته بودند
کد خبر: ۳۱۹۰۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روستایی; بازیکنانی که در لیست نیستند هم شایسته بودند

مهاجم تیم فوتبال امید، گفت:‌ بازیکنانی که در لیست تیم امید در بازی‌های آسیایی قرار نگرفتند هم شایسته بودند و در ادامه در کنار ما خواهند بود.

روستایی; بازیکنانی که در لیست نیستند هم شایسته بودند

امیر روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد اردوی اربیل و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم امید عراق، گفت: شرایط خوبی در این اردو داشتیم و توانستیم تمرینات منظم و خوبی انجام دهیم و در کنار آن دو بازی دوستانه برگزار کنیم. در یک بازی باختیم و در یک مسابقه هم توانستیم برنده شویم.

وی افزود: در بازی اول خسته بودیم و یک روز بعد از رسیدن به اربیل به میدان رفتیم. در بازی اول ابتدا پیش افتادیم و در دقیقه آخر با دریافت گل بازی را واگذار کردیم. در بازی برگشت ولی شرایط بهتری پیدا کردیم و با برنامه ریزی بهتر توانستیم سه امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم. این دو مسابقه تجربه خوبی بود و به ما کمک کرد تا بهتر برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

مهاجم تیم امید در مورد اینکه یک سایت عراقی اعلام کرده بود عراق از 10 بازیکن بزگسال استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: بله این تیم بازیکنان بزرگسال داشت. دروازه‌بان، دفاع وسط و مهاجم این تیم بزرگسال بودند. بچه‌ها ما بسیار خوب بودند و امیداوریم در مسابقات نتیجه لازم را بگیریم.

روستایی در مورد اینکه آیا اعزام تیم زیر 21 سال به بازی‌های آسیایی با وجود اینکه رده سنی مسابقات زیر 23 سال است مشکلاتی به وجود نمی‌آورد، تصیح کرد:‌ باید یک تیم باشیم و اگر از هم حمایت کنیم مشکلی به وجود نمی‌آید. همان طور که گفتید عراق مقابل ما از بازیکنان بزرگسال زیادی استفاده کرد اما توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی در مورد قرار گرفتن در لیست تیم امید در بازی‌‌های آسیایی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان شایسته بودند. به هر حال کادرفنی در نهایت تصمیم گیری می‌کند. نفراتی هم که در لیست نهایی نیستند همه شایسته بودند ان‌شاءالله در مسابقات بعدی کنار ما خواهند بود.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان