۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه‌ای عمل نکنند
کد خبر: ۳۱۹۰۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۰ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه‌ای عمل نکنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان انتظار می‌رود بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه ای عمل نکنند.

بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه‌ای عمل نکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علیرضا آشناگر، معاون سیاسی امنیتی استاندار  قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان اظهار کرد: مسائل امور جوانان باید احصاء و برای مباحث و موضوعاتی از قبیل ازدواج، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی که یک ضرورت جدی است،برنامه ریزی و اقدامات ویژه ای طراحی و اجرا کرد.

معاون استاندار تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان انتظار می‌رود بانک‌ها در دریافت ضمانت‌های بانکی سلیقه ای عمل نکنند.

وی افزود: در سال گذشته 91 درصد تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شد که این امر نشان می‌دهد بانک‌ها در این بخش عملکرد مثبت و قابل دفاعی داشته اند.

این مسئول در ادمه گفت: طلاق، بستر آسیب‌های اجتماعی دیگر است و این موضوع باید جز اولویت‌های اصلی دستگا های فرهنگی و اجتماعی در برخورد با کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

آشناگر بیان کرد: آمار طلاق طی ماه‌های گذشته در قزوین کاهش پیدا کرده و در همین راستا سامانه ثبت طلاق از کارها و اقدامات مثبت وبسیار خوبی است که تفاهم نامه ای در این حوزه بین بهزیستی و دادگستری منعقد شده است.

وی اذعان کرد: هم اکنون ساختمان این مرکز تهیه و تجهیز شده که به محض مراجعه زوجین متقاضی طلاق، مشخصات آنها ثبت و کار رسیدگی به پرونده طلاق با مشاوره و راهنمایی کارشناسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که امیدواریم ازطریق این سامانه شاهد کاهش چشمگیر پرونده‌های طلاق بیش از گذشته باشیم.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان