۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با ۷ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی/ معرفی پنج نفر به زندان و احضارسوداگران
کد خبر: ۳۱۸۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۹ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی پایتخت:

بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با ۷ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی/ معرفی پنج نفر به زندان و احضارسوداگران

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با همکاری مقام قضایی تا به امروز ۳۵ نفر در خصوص ۷ پرونده بزرگ سکه، ارز و خودرو بازداشت شده‌اند؛ پنج نفر به زندان معرفی شده و تعداد زیادی دلال نیز به پلیس احضار شده‌اند.

بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با ۷ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی/ معرفی پنج نفر به زندان و احضارسوداگران
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سیزدهمین طرح «رعد» در مقر پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس در مواجهه با اخلالگران بازار سکه و ارز اعلام کرد: در رابطه با 7 پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در حوزه های سکه، ارز و خودرو تا امروز 35 نفر بازداشت شده‌اند. 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد:‌ با دستور مقام محترم قضایی 5 نفر به زندان معرفی شده‌ و تعداد زیادی از دلالان و سوداگران به پلیس احضار شده‌اند. 

وی از کاذب بودن فضای موجود در بازار خبر داد و گفت: از اقدامات این دلالان آن بوده که فضای بازار را به صورت کاذب ملتهب کرده‌اند، خرید و فروش سکه و ارز در کار نیست، اما با رفتارهای متقلبانه‌شان هر لحظه قیمت‌های دروغین را اعلام کرده و  فضای جامعه را ملتهب می‌کنند که در همین راستا دیروز تعداد زیادی از این دلالان احضار شده و تذکرات به صورت جدی به آنها ابلاغ شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس جدای از هر پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی که در دستوکار دارد نظارت و رصد کامل داشته و عزم جدی بر برخورد با دلالان، سوداگران و کسانی که فضای عمومی جامعه را متشنج کنند دارند، همان عزم جدی که در مسئولین نظام، قوه قضائیه و نیروی انتظامی مشهود است. 

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان