۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی/ مطالبات بیمارستان رحیمیان پرداخت می‌شود
کد خبر: ۳۱۸۶۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۸ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر درمان تأمین اجتماعی قزوین خبرداد:

بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی/ مطالبات بیمارستان رحیمیان پرداخت می‌شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی از امروز پذیرای بیمه‌های تامین اجتماعی هستند.

بیمارستان‌های خصوصی پذیرای بیمه‌ تأمین اجتماعی/ مطالبات بیمارستان رحیمیان پرداخت می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ تیرماه به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شد که خبری مبنی بر تعطیلی بیمارستان رحیمیان شهر الوند از اول مردادماه شنیده شد و علت این تعطیلی عدم پرداخت مطالبات از سوی مراکز بیمه ای اعلام شد.

در این خبر آمده بود؛ براساس اخبار واصله متولیان بیمارستان رحیمیان الوند بنا دارند از ابتدای مردادماه از پذیرش بیمار خودداری کنند.

کمبود نقدینگی و ناتوانی در پرداخت حقوق پرسنل اعم از پزشکان متخصص، عمومی و پرسنل درمانی و اداری و معوقه شدن حقوق آنان از ۲ ماه تا 2 سال و عدم وصول طلب حدودا ۵میلیارد تومانی از سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم‌ پزشکی قزوین به عنوان دلایل اصلی این تصمیم مطرح شده است.

متاسفانه از هفته گذشته با انتشار خبر دیگری مبنی بر عدم ارائه خدمات با تعرفه دولتی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و سلامت در بیمارستان رحیمیان الوند، سایر بیمارستان‌های خصوصی استان نیز این موضوع را مطرح کردند که این موضوع نشان از کشمکش‌های جدی بر سر مطالبات بر زمین مانده داشت.

پرداخت نقدی 30درصد مطالبات بیمارستان رحیمیان
خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ امروز(دوشنبه) مطلع شدیم که جلسه ای در استانداری قزوین برگزار شد و طبق توافقات صورت گرفته قطع ارائه خدمات بیمارستان‌های خصوصی رفع شد؛ برای پیگیری آخرین مصوبات به سراغ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین رفتیم.

محمدصادق بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از روزهای گذشته که موضوع مشکلات بیمارستان رحیمیان و بیمارستان‌های خصوصی قزوین رسانه ای شده بود پیگیر حل مشکلات این مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم بودیم.

وی افزود: با مساعدت استاندار قزوین مشکل پذیرش بیمه‌های تأمین اجتماعی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی برطرف شد و از امروز این مراکز بیمه‌های تأمین اجتماعی را پذیرش می‌کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین درباره مطالبات بیمارستان رحیمیان الوند اذعان کرد: با توافق صورت گرفته ۳۰درصد مطالبات این بیمارستان به صورت نقدی و مابقی به صورت اوراق به بیمارستان پرداخت می‌شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی استانداری از امروز هیچ مشکلی در خدمات رسانی از سوی بیمارستان‌ها برای شهروندان استان قزوین وجود ندارد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان