۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مددجویان قزوینی تسهیلات کارگشایی دریافت می‌کنند
کد خبر: ۳۱۸۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۷ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در تعامل کمیته امداد با بانک انصار؛

مددجویان قزوینی تسهیلات کارگشایی دریافت می‌کنند

در اجرای مصوبات نشست مشترک کمیته امداد قزوین و بانک انصار، مددجویان و نیازمندان واجدشرایط تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند.

مددجویان قزوینی تسهیلات کارگشایی دریافت می‌کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین و مدیر امور شعب بانک انصار استان ظهر امروز(یکشنبه) در نشست مشترک راه‌های افزایش همکاری و تعامل برای خدمت به نیازمندان را بررسی کردند.

مجید مؤمنی، با تقدیر از همکاری‌های بان انصار با این نهاد بیان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا سفره مردم را کوچک کرده و خدمات به نیازمندان را تضعیف کند تا نارضایتی از نظام را افزایش دهد.

وی ادمه داد: در فشار اقتصادی که وارد می‌شود نیازمندان بیش از پیش تحت فشار هستند از این رو در چنین شرایطی رسالت خدمت رسانی در کمیته امداد امام (ره) برجسته‌تر و پررنگ‌تر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: امروز پس از بررسی‌های مختلف در اجرای مصوبات نشست مشترک کمیته امداد قزوین و بانک انصار، مددجویان و نیازمندان واجدشرایط تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وی تأکید کرد: این تسهیلات براساس ضوابط کمیته امداد امام (ره) به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط و براساس ضوابط قانونی و بانکی پرداخت می‌شود البته تلاش ما بر این است برای رفاه حال نیازمندان رعایت ضوابط در حداقل اجرا شود تا شرایط دریافت تسهیلات برای واجدان شرایط تسهیل شود.

ارائه خدمت به نیازمندان از اولویت‌های بانک انصار است
این مسئول گفت: مددجویان و نیازمندانی که به تسهیلات نیاز دارند در صورت داشتن پرونده و تأیید مددکار به بانک معرفی می‌شوند البته با توجه به در نوبت بودن برخی از نیازمندان، پرداخت این تسهیلات براساس اولویت‌هایی چون هزینه‌های درمانی، مسکن، جهیزیه و مواردی از این دست اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان از طریق موسسه قرض الحسنه ولایت تسهیلات  ابراز کرد: این موسسه تنها به مددجویان و به صورت قرض الحسنه پراخت می‌شود تا نیازمندان در بستری به دور از بروکراسی اداری و با نظر مساعدتر خدمات دریافت کنند.

در ادامه رئیس امور شعب بانک انصار استان قزوین ارائه خدمت به نیازمندان را از اولویت‌های این بانک دانست و گفت: خدمت به نیازمندان یک تکلیف شرعی و انسانی است از این رو همکاری با کمیته امداد برای خدمات رسانی به نیازمندان را وظیفه خود می دانیم.

اکبر مرادی با اشاره به تسهیلات پرداختی به نیازمندان یادآورشد: رقم تسهیلات از یک تا پنج میلیون تومان است از این رو این بانک براساس معرفی کمیته امداد امام (ره) تسهیلات قرض الحسنه را پرداخت می‌کند البته این رقم با توجه برخی نیازها ناچیز است ولی می‌تواند گره گشای برخی از افراد در گذران زندگی باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان