۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همه موظف به دفاع از نظام هستیم/ در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه جناح‌ها داریم
کد خبر: ۳۱۸۴۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۷ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

همه موظف به دفاع از نظام هستیم/ در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه جناح‌ها داریم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه نیروها، اقشار و جناح‌ها داریم و همه باید دست‌به‌دست و زیر نظر رهبری از دستورات او پیروی کرده تا این کشتی به‌سلامت به مقصد برسد.

همه موظف به دفاع از نظام هستیم/ در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه جناح‌ها داریم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ روح‌الله بابایی صالح رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات امریکا مبنی بر تحریم و عدم خرید نفت از ایران، رئیس‌جمهور ایران نسبت به سخنان ترامپ موضع گرفت و پیام داد که اگر قرار باشد نفت ایران به فروش نرود نفت کل منطقه و دنیا به فروش نمی‌رود و در نقطه‌هایی که قدرت عملکرد داریم و در اختیار ما است عکس‌العمل نشان می‌دهیم و به‌نوعی معاملات دنیا را بر هم می‌زنیم.

وی تشریح کرد: با توجه به سخنان رئیس‌جمهور دستگاه عملیاتی و دفاعی ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلیمانی هم به حمایت از رئیس‌جمهور با قدرت تمام نظر و موضع خود را اعلام کرد و گفت اگر قرار باشد امریکا دست از پا خطا کند فرزندان ما در سپاه وارد عمل شده و کاری که باید انجام شود را با تمام قدرت در دنیا انجام می‌دهند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شأن رئیس‌جمهور ایران اسلامی نیست که پاسخ سخنان ترامپ را بدهد بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علی‌الخصوص سپاه قدس می‌تواند وارد عملیات شده و از اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا دفاع کند؛ در حقیقت سپاه قدس پاسخ آن‌ها را خواهد داد.

وی در اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر بستن تنگه هرمز عنوان کرد: این تصمیمات در شورای امنیت ملی بحث می‌شود و قطعاً مقام معظم رهبری به‌عنوان فرماندهی کل قوا در این مباحث نظر خواهند داد و ما هیچ‌گاه وارد جنگ نشده و آغازکننده جنگ نیستیم و نخواهیم بود بلکه همیشه از مواضع اقتدار و جایگاه خود در دنیا دفاع کردیم و اگر نیاز باشد زیر پرچم اسلام و تحت فرامین فرماندهی رهبری وارد عمل می‌شویم و با حضور نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه از آرمان، نظام و حیثیت خود دفاع خواهیم کرد.

بابایی‌صالح اضافه کرد: مجلس نیز جزئی از انقلاب و نظام است و با اقتدار از فرمایشات رهبری، ریاست جمهوری و فرماندهان ارشد نظامی دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همه موظف به دفاع از نظام هستیم، تصریح کرد: زمانی که داخل یک کشتی هستیم مواضع همه یکی بوده و قوای مجریه، مقننه و قضائیه باید تحت فرمایشات مقام معظم رهبری از نظام و انقلاب دفاع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی نیاز به وحدت همه نیروها، اقشار و جناح‌ها داریم و همه باید دست‌به‌دست و زیر نظر رهبری از دستورات او پیروی کرده تا این کشتی به‌سلامت به مقصد برسد.
انتهای پیام/2002

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان