۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیمارستان رحیمیان در آستانه تعطیلی و کاهش ۲۹درصدی طلاق در قزوین
کد خبر: ۳۱۸۲۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۶ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

بیمارستان رحیمیان در آستانه تعطیلی و کاهش ۲۹درصدی طلاق در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بیمارستان رحیمیان در آستانه تعطیلی و کاهش ۲۹درصدی طلاق در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته در اول هفته تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

پرونده منافقین در ایران با عملیات مرصاد بسته شد
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه نماز جمعه بزرگ‌ترین کار فرهنگی در کشور محسوب می‌شود، گفت: نمازهای جمعه بسترساز ارتقای امنیت ملی است.


رنگ و لعابی به قیمت تاریخ قزوین/ مس، صنعتی فراموش شده!
جالب است بدانید که مسگری به صورت سینه به سینه از پدران به فرزندان انتقال یافته است و طبق بررسی‌های به عمل آمده، اساتید در قید حیات که هم‌اکنون به این حرفه در بازار مسگرها اشتغال دارند.


ضعف اجرای عدالت و اشرافی‌گری مسئولان به کشور آسیب زده است 
مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: ضعف در اجرای عدالت اجتماعی و رشد اشرافی‌گری در حاکمان از جمله آسیب‌های شناسایی شده در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب است.


منافقین در عملیات مرصاد با 5هزار نیرو به مقابله با ایران آمدند/خطر نفوذ منافقین به درون نظام را باید جدی گرفت
فرمانده حاضر در عملیات مرصاد بیان کرد: مهم ترین خیانت‌های منافقین در جنگ صورت گرفت؛ زیرا در عملیات‌هایی از جمله والفجر مقدماتی، کربلای 4 و رمضان، آنها اسنادی محرمانه را به دست دشمن رساندند.


شما تا امروز چه غلطی کردید که برای ما خط‌ ونشان می‌کشید؟/ حساب شما با من و سپاه قدس است
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در شأن رییس جمهور ما نیست که پاسخ تو را بدهد، من به عنوان سرباز این ملت جوابتان را می‌دهم و به شما می‌گویم آقای ترامپ قمار باز، بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی ما نزدیک شما هستیم.


95درصد واکسن دامی در داخل تولید می‌شود/ کاهش 85درصدی شیوع آنفولانزا
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه 95 درصد واکسن مورد نیاز دام در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: پنج درصد باقی‌مانده را نیز می‌توانیم از کشورهای همسایه مانند ترکیه وارد کنیم.


قاچاقچیان و متخلفان قزوینی 60میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با رسیدگی به بیش از 3هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین، مبلغ ریالی محکومیت به 60میلیارد ریال رسید.


سامانه الکترونیکی طلاق راه‌اندازی می‌شود/ کاهش 29درصدی طلاق در قزوین
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سامانه الکترونیکی طلاق با ارایه مشاوره و خدمات مددکاری به زوجین پیش از حضور آنان در دادگاه به منظور کاهش این آسیب در استان ایجاد می‌شود.


انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی در قزوین
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگيري اعضاي يك باند 6 نفره کلاهبرداری کارت به کارت تلفنی خبر داد.


دولت قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در سطوح مدیریتی را اجرایی کند/ کشور نیازمند استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: بکارگیری افراد بازنشسته که اغلب آن‌ها انگیزه کافی برای انجام کارهای اجرایی ندارند در سطوح کلان مدیریتی موجب می‌شود پیگیری بسیاری از امور به بن‌بست منتهی شود.


وقوع 16حریق در 20 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 مورد حریق در حدود 20 هکتار از منابع طبیعی استان به وقوع پیوسته که با کمک نیروهای اطفای حریق و نیروهای مردمی مهار شده است.


تغییر تیم اقتصادی دولت، مطالبه اصلی نمایندگان از رئیس‌جمهور است
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: مهمترین مطالبه نمایندگان مجلس از دولت نیز ترمیم کابینه و تغییر مدیران اقتصادی است.


دومین اکسپوی هنری در قزوین برگزار می‌شود
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: پس از گذشت یک دهه دومین اکسپوی هنری قزوین برگزار می‌شود.


سال گذشته 10 هزار زندانی با واسطه شورای حل اختلاف آزاد شدند
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس شوراهای حل اختلاف کشور گفت: سال گذشته بیش از10 هزار زندانی با واسطه شورای حل اختلاف آزاد و بیش از3 میلیون و 500 هزار پرونده مختومه شدند.


آلودگی مسئولان به کسب ثروت‌های نامشروع عامل بدبینی مردم است
معاون مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: مهم‌ترین تهدیدی که موجب می‌شود مردم نسبت به ما بدبین شوند؛ آلودگی به خواسته‌های نفسانی همچون کسب ثروت نامشروع، ایجاد فساد در جامعه و بی توجهی برای از بین بردن فساد است.


راه‌اندازی گرمخانه ویژه زنان دارای مشکلات خاص در حال انجام است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: راه‌اندازی گرمخانه ویژه زنان دارای مشکلات خاص اجتماعی یک کار بین دستگاهی است که شهرداری قزوین وظیفه تهیه و تجهیز ساختمان آن را برعهده گرفته است.


145 پلاک در پروژه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) تملک شد
معاون عمرانی استاندار گفت: برای اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین عملیات تملک 230 واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 145 واحد آن با 200 میلیارد ریال اعتبار به انجام رسیده است.


طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل جاده ای آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا خبر داد.


تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند ۷هزار میلیارد تومان اعتبار است
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: بیش از ۱۲۷۵ طرح نیمه تمام بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که تکمیل آنها ۷هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با بهره برداری از آنها برای ۵۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.


اجازه تعطیلی بیمارستان رحیمیان را نمی‌دهیم/ پیگیر رفع مشکلات هستیم
فرماندار شهرستان البرز گفت: با همه مشکلات موجود اما اجازه تعطیلی بیمارستان رحیمیان را نمی‌دهیم و با هر ابزاری شده این اتفاق نخواهد افتاد و تصمیمات نهایی چهارشنبه صبح انجام می‌شود.


صدور بارنامه برای 500 راننده کامیون طی روز جاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در سطح استان قزوین تا این لحظه 500 بارنامه صادر شده است و رانندگان کامیون در استان درحال بارگیری و انجام فعالیت‌های روزانه خود هستند.


تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد+تصاویر
با حضور نماینده ولی فقیه در استان تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد.


کامیونداران هیچ تجمع دیگری ندارند/ نفوذ منافقین در بدنه کامیونداران با ارسال پیام
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت: مشکلات تمام کامیونداران کل کشور چک و بررسی شده و خوشبختانه مشکلات عمده آنها برطرف شده است و قرار نیست تجمع دیگری داشته باشند.


پاسخ منفی کامیون‌داران قزوینی به درخواست اعتصاب رسانه‌های بیگانه
امروز جمع کثیری از رانندگان و کامیون‌داران قزوینی طی صدور بیانیه‌ای تجدید میثاق کردند و به اعتصاب نه گفتند.


قهرمان مسابقات «موی‌تای» کشور شدم/ به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است
بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری گفت: در حالی که فقط چند روزی تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده است؛ امیدوارم با حمایت مسئولان امکان حضور ما در مسابقات جهانی تایلند فراهم شود.


افزایش ۷۶درصدی کشته‌های حوادث رانندگی
مدیرکل پزشکی قانونی قزوین از افزایش 76 درصدی تعداد کشته‌های حوادث رانندگی در خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.


۱۰۰هکتار از باغات محدوده بالای اتوبان قزوین برای حفظ باغستان تملک شود
استاندار قزوین گفت: موضوع تملک در باغستان‌های حاشیه شهر بسیار مهم است و اگر برای تملک ۱۰۰هکتار از باغات در محدوده بالای اتوبان اقدام شود، می‌توانیم ۲۵۰۰ هکتار باغستان باقیمانده را برای آیندگان بیمه کنیم.


شعر خوب به اندازه منبر خطابه تاثیرگذار است/ شاعران گرایش خاصی به امام رضا(ع) دارند
شاعر برگزیده شعر آئینی در مصاحبه با صبح قزوین گفت: گاهی یک بیت شعر به لحاظ تاثیر گذاری به اندازه یک منبر خطابه و سخنرانی موثر واقع می‌شود؛ چون این هنر با احساسات و عواطف مردم در ارتباط است.


اسامی مفسدان اقتصادی منتشر شود/ برخی وزارتخانه‌ها در واردات کالا و تخصیص ارز به سوداگران مقصرند
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: رسیدگی فوری به تخلفات، مجازات متخلفان و انتشار اسامی کسانی که در دست‌اندازی به بیت‌المال نقش دارند موجب پیشگیری از تخلفات و وقوع جرایم می‌شود.


1100 زائر قزوینی عازم حج تمتع می‌شوند
مدیرکل حج و زیارت استان از اعزام 1100 زائر قزوینی به حج تمتع در قالب 7 کاروان در سال جاری خبر داد.


بیمارستان رحیمیان در معرض تعطیلی قرار دارد/ طلب 6میلیاردی از سازمان‌های بیمه‌گر
مدیرعامل بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز گفت: بیمارستان رحیمیان تنها مرکز درمانی شهرستان البرز است که در معرض تعطیلی قرار دارد و اگر تا پایان هفته بخش‌های زیادی از این مجموعه تعطیل می‌شود.


تخلفات صورت گرفته در حوزه شهری را به مردم اعلام می‌کنیم
عضو شورای شهر قزوین گفت: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم؛ لذا اگر کسی حتی ۱۰۰ هزار تومان خارج از قاعده، بودجه و مبانی قانونی هزینه کند قطعا خواهیم ایستاد و تذکر خواهیم داد.


واگذاری 685 واحد مسکونی به مددجویان نیازمند
طی سال جاری برای واگذاری 685 واحد مسکونی به نیازمندان برنامه ریزی لازم را انجام داده که در صورت همکاری دستگاه‌های ذیربط واگذاری این واحدها تا پایان سال 97 انجام خواهد شد.


فعالان حوزه صنعت از معضلات ارزی گلایه دارند/ فرسودگی ماشین‌آلات از علل تعطیلی کارخانه‌ها
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از علل تعطیلی کارخانجات صنعتی فرسودگی ماشین آلات صنعتی و فراهم نبودن شرایط لازم برای صاحب کارخانه به منظور نوسازی ماشین آلات صنعتی است.


انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان