۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین وحدت مسئولان درمقابل تهدیدات دشمن ضروری است/ امریکا تهدید سردار سلیمانی را جدی بگیرد
کد خبر: ۳۱۸۲۳۷ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۶ ساعت: ۸:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

وحدت مسئولان درمقابل تهدیدات دشمن ضروری است/ امریکا تهدید سردار سلیمانی را جدی بگیرد

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اهمیت وحدت مسئولان در مقابله با تهدیدات امریکا و تاثیرگذاری آن در افزایش اقتدار ملی گفت: به تعبیر رهبری مردم یعنی نظام و نظام یعنی مردم، لذا مسئولان نیز نباید جدا از مردم باشند.

وحدت مسئولان درمقابل تهدیدات دشمن ضروری است/ امریکا تهدید سردار سلیمانی را جدی بگیرد
حجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور امریکا اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، همواره تهدیدات امریکا وجود داشته است؛ اما علی رغم همه این تهدیدات، ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است.

وی افزود: نه تجربه گذشته و نه وضعیت جدید امریکا به او اجازه‌ چنین کاری را نمی‌دهد؛ البته ممکن است دیوانگی از او سر بزند؛ البته این تهدیدات وجود دارد و تا به‌کنون نیز با این تهدیدات کار خود را پیش بردند و عده‌ای نیز از این تهدیدها می‌ترسند و در برخی مواقع موثر واقع می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: امروز شاهد هستیم که کشور ایران در مقابل تهدیدات امریکا اعلام می‌کند که اگر دست از پا خطا کنید با شما مقابله خواهد شد؛ برای اینکه امریکا در منطقه منافع و گلوگا‌ه‌هایی دارد لذا چنانچه بدون محاسبه بخواهد به خاکریز بزند، این علامت دیوانگی است؛ اما اگر با محاسبه باشد این تهدیدات تاکنون راه به جایی نبرده است و بعد از این نیز نخواهد برد.

وی با اشاره به مواضع قاطعانه رئیس جمهور و سردار سلیمانی عنوان کرد: رؤسای جمهور معمولا کلیاتی را مطرح می‌کنند؛ اما جزئیات و صحنه‌های عمل در دست اهل کار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی مردی است که در میدان عمل نشان داده که حرفش با عملش همراه است؛ چراکه ما از یاد نبرده‌ایم که ایشان گفتند تا کمتر از سه ماه دیگر بساط داعش جمع می‌شود که به لطف خدا همین‌گونه شد، اکنون نیز در صحنه‌های دیگر بدین شکل است.

وی اضافه کرد: اگر سید حسن نصرالله اسرائیل را تهدید می‌کند و اسرائیلی‌ها به این باور رسیدند که تهدید سید حسن نصرالله عملی خواهد شد؛ به این دلیل است که همه این قدرت‌ها به هم متصل بوده و در خدمت اهداف انقلاب اسلامی هستند؛ آنچه سردار سلیمانی و حزب الله لبنان و نیروهای مردمی عراق دارند؛ در خدمت اسلام است و دشمنان نیز این مسئله را می‌دانند.

اقتدار به داشتن اراده و هوشیاری در مقابل مکر دشمنان است
امام جمعه موقت قزوین گفت: رئیس جمهور ایران در پاسخ به تهدیدات آمریکا گفتند که اگر بنا باشد نفت برای ایران نباشد برای دیگران هم نخواهد بود که یک  مصداق آن را نیروهای انقلابی یمنی در تنگه باب المندب نشان دادند؛ بنابراین نباید این تهدیدات را خیلی از روی عقل دانست و اینگونه تصور کرد که آنها می‌توانند کاری را از پیش ببرند.

وی ابراز کرد: اقداماتی که توسط دشمنان انجام می‌شود اقداماتی نیست که بتواند نظام را از بین ببرد؛ البته ممکن است قدم‌هایی را به کمک نفوذی‌ها و نیروهایی که خود، دین و وجدان و اعتقادشان را با پول معامله کردند تا در خدمت و نوکری بیگانه باشند؛ انجام دهند اما 40 سال است که آنها خواهان از بین رفتن نظام هستند اما نظام جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا پابرجا مانده و مستحکم‌تر شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت وحدت مسئولان در مقابله با تهدیدات امریکا و تاثیرگذاری آن در افزایش اقتدار ملی اضافه کرد: به تعبیر رهبری مردم یعنی نظام و نظام یعنی مردم، لذا مسئولان نیز نباید جدا از مردم باشند؛ زیرا اعمال آنها در استقامت و پایداری مردم و ثبات کشور تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: البته ممکن است مسئولی رعایت این مسئله را نکند؛ اما آن وقت روزی نیست که ملت عقب نشینی کند؛ بلکه ملت او را سرباز دشمن حساب کرده و همچون بنی صدر؛ طومار او را درهم خواهند پیچید.

قابل تصریح کرد: وحدت مسئولان خیلی مهم و کمک کننده است و رهبر انقلاب نیز به این مسئله تاکید دارند، انتظار مردم هم همین است، ظواهر امر نیز نشان می‌دهد مسئولان متوجه خطرات و مکر و کید دشمن شده‌اند و همین جلساتی که برگزار کرده و رایزنی‌هایی که می‌کنند طلیعه همان وحدت است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: مردم و مسئولان باید صف واحد باشند البته مسئولان، مسئولیت بیشتری بر دوش دارند زیرا امکانات در اختیار آنهاست؛ مردم اعلام وجود و وفاداری و پشتیبانی دارند اما مسئولان باید امکانات را به جای خود و با دقت و محاسبه استفاده کنند و سخنی نگویند که موجب ناامیدی یا دلسردی مردم شود.

وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان بسیار سنگین‌تر است؛ اما ما هم به مسئولان حسن ظن داریم؛ در داخل خانواده انقلاب ممکن است گاهی آثار ناخوشایندی مشاهده شود اما رهبری بیدار است و تاکنون هرجایی خطری احساس کردند هشدارهای لازم را دادند و شک نداشته باشید که اقتدار و پیشرفت نظام در این 40 سال به هوشیاری رهبری بوده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین در پایان گفت: اقتدار کشور به سد و جاده و بیمارستان و امثال آنها نیست؛ بلکه اقتدار به روحیه و اراده و هوشیاری در مقابل مکر دشمنان است که در این زمینه‌ها ملت ما پیشرفت کرده و رهبری نیز هشدارهای لازم را به موقع داده‌اند و مردم نیز دریافتند که دستور را باید از کجا بگیرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان