۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین درب ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ باز می‌شود
کد خبر: ۳۱۸۰۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درب ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ باز می‌شود

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به‌اینکه درب ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ باز می‌شود؛ گفت: برنامه ویژه‌ای برای هواداران قبل از شروع بازی خواهیم داشت.

درب ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ باز می‌شود

مهدی برادران در خصوص بازی پدیده با پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در مشهد گفت: به‌همه هواداران خدا قوت می‌گویم، با پیگیری‌ها و حمایتی که داشتند، سبب شدند، بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: نخستین بار است که از همه ظرفیت ورزشگاه امام رضا(ع) استفاده می‌شود و بازی زیر نور را تجربه می‌کنیم، از مسؤولان آستان قدس قدردانی می‌کنم که چندین ماه است، اعلام آمادگی کردند و ورزشگاه را در اختیار ما گذاشتند.

وی تصریح کرد: اختلالی در بحث برگزاری ساعت برگزاری به‌وجود آمده بود که با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری حل شد که دیگر دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

برادران بیان کرد: بازی ساعت ۲۰:۴۵ برگزار می‌شود، اما ورزشگاه از ساعت۱۷، میزبان هواداران است، هواداران مانند فصل پیش، مسائل ترافیکی را رعایت کرده، با وسایل نقیله شخصی به‌ورزشگاه نمی‌آیند تا مشکل ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: در ابتدای این دوره از بازی‌ها، برنامه شاد رضوی به‌مناسب میلاد امام رضا(ع) خواهیم داشت و امیدوارم، فارغ از رنگ و نتیجه، همه هواداران روز شادی را تجربه کنند، همچنین مراسم تجلیل از ملی‌پوشان و داوران برجسته این استان را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 70031

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان