۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قاچاقچیان و متخلفان قزوینی ۶۰میلیارد ریال جریمه شدند
کد خبر: ۳۱۷۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۴ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی در مصاحبه با صبح قزوین:

قاچاقچیان و متخلفان قزوینی ۶۰میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با رسیدگی به بیش از ۳هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین، مبلغ ریالی محکومیت به ۶۰میلیارد ریال رسید.

قاچاقچیان و متخلفان قزوینی ۶۰میلیارد ریال جریمه شدند
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از ابتدای سال تا پایان تیرماه اظهار کرد: طی 4 ماهه ابتدایی سال در حوزه رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات 2782 مورد پرونده مختومه شد.

وی افزود: در حوزه پرونده‌های قاچاق 120 پرونده مختومه و در حوزه پرونده‌های بهداشت دارو و درمان، 135 پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد: در مجموعه تعزیزات حکومتی قزوین از ابتدای سال ۳ هزار و ۳۷ پرونده در زمینه‌های گرانفروشی، تقلب و قاچاق تشکیل شد و بیش از 98 درصد آنها رسیدگی و مختومه شد.

وی تصریح کرد: با رسیدگی به بیش از 3هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین، مبلغ ریالی محکومیت بیش از 60میلیارد ریال بود.

این مسئول درباره نوع قاچاق‌های صورت گرفته در قزوین بیان کرد: قاچاق کالا و پوشاک در رتبه اول، مواد آرایشی و بهداشتی رتبه دوم و دخانیات رتبه سوم حوزه قاچاق را به خود اختصاص داده است.

وی اذعان کرد: در اصناف عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی به ترتیب بالاترین میزان پرونده رسیدگی را به خود اختصاص داده اند.

احمدی در پایان گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان