۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ فردا آغاز مبارزات تکواندوکاران
کد خبر: ۳۱۷۹۶۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ فردا آغاز مبارزات تکواندوکاران

مراسم قرعه‎‌کشی دومین دوره مسابقات تیمی گرنداسلم صبح امروز (پنجشنبه - ۴ مردادماه) انجام شد که بر اساس این برنامه ایران در گام نخست باید با برنده دیدار ژاپن و ترکیه مبارزه کند.

قرعه‌کشی مسابقات انجام شد/ فردا آغاز مبارزات تکواندوکاران

به گزارش خبگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط از ساعت 5:30 صبح (به وقت تهران) روز جمعه - 5 مردادماه به مدت 3 سه روز در ووشی چین برگزار می‌شود.

ایران، ترکیه، چین (2تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند که بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم‌های ایران، ترکیه، چین (2 تیم) و ژاپن در گروه اول و ساحل عاج، مراکش، کره‌جنوبی و قزاقستان در گروه دوم قرار دارند.

در گروه نخست در مرحله یک‌هشتم دو تیم ژاپن و ترکیه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در مرحله بعد ایران با برنده دیدار ترکیه و ژاپن دیدار می‌کند و چینی‌ها (دو تیم) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما در گروه دوم نیز در مرحله یک‌چهارم تیم ساحل عاج و مراکش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و قزاقستان و کره‌جنوبی با هم مبارزه می‌کنند.

طبق برنامه اعلامی کمیته مسابقات، روز نخست (جمعه - 5 مردادماه) رقابت‎های گروه مردان در مرحله یک‌شانزدهم و یک هشتم از ساعت 5:30 تا 9:30 انجام می‌شود و پیکارهای مرحله یک‌چهارم و نیمه‌نهایی از ساعات 10:30 تا 13:30 پیگیری خواهد شد.

روز دوم (شنبه - 6 مردادماه) این رقابت‌ها، مسابقات شانس مجدد گروه مردان و همچنین رقابت‌های گروه زنان برگزار می‌شود. در روز پایانی (یکشنبه - 7 مردادماه) رقابت‌های تیم مختلط و پیکارهای کسب عنوان سومی و فینال (گروه مردان و زنان) انجام خواهد شد.

تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین‌‌قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.

این رقابت ها G8 است و به ترتیب به تیم اول تا سوم 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان