۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دولت قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در سطوح مدیریتی را اجرایی کند/ کشور نیازمند استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه است
کد خبر: ۳۱۷۹۴۶ نویسنده: سید حمیده زرآبادی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۴ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مصاحبه با صبح قزوین:

دولت قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در سطوح مدیریتی را اجرایی کند/ کشور نیازمند استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: بکارگیری افراد بازنشسته که اغلب آن‌ها انگیزه کافی برای انجام کارهای اجرایی ندارند در سطوح کلان مدیریتی موجب می‌شود پیگیری بسیاری از امور به بن‌بست منتهی شود.

دولت قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در سطوح مدیریتی را اجرایی کند/ کشور نیازمند استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه است
سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تصویب قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی اظهار کرد: قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی پیش از این نیز در مجلس به تصویب رسیده بود، اما بنا به دلایلی مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

وی با اشاره به علل عدم اجرای قانون مذکور افزود: ذکر تبصره‌ها و استثنائات زیاد ذیل قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی موجب شد که این قانون جایگاه اصلی خود را از دست داده و دوباره از بازنشستگان دستگاه‌های مختلف در ادارات دولتی دعوت به کار شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد: با توجه به این امر ضرورت داشت قانون مذکور بار دیگر در مجلس مطرح و با رأی نمایندگان مردم به تصویب برسد.

بکارگیری افراد بازنشسته در سطوح مدیریتی پیگیری امور را به بن‌بست منتهی می‌کند

زرآبادی تصریح کرد: طرحی که این بار در مجلس مصوب شد و تا 80 درصد آراء نمایندگان مجلس را به خود اختصاص داد یکی از الزامات بسیار تأثیرگذار است که بی‌شک نمایندگان مردم در مجلس برای اجرای آن عزم راسخ دارند.

وی با تأکید بر لزوم اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی گفت: بکارگیری افراد بازنشسته که اغلب آن‌ها انگیزه کافی برای انجام کارهای اجرایی ندارند در سطوح کلان مدیریتی موجب می‌شود پیگیری بسیاری از امور به بن‌بست منتهی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اظهار کرد: این در حالی است که ورود افراد جوان، متخصص و باانگیزه در دستگاه‌های اجرایی می‎‌تواند به ایجاد تغییرات در روند پیگیری امور کمک کرده و در اجرای هر چه بهتر احکام صادره موثر باشد.

زرآبادی یادآور شد: من هم به عنوان نماینده نسل جوان جزو موافقان این قانون هستم و برای اجرای آن قطع به یقین نظارت می‌کنم تا اجرای آن به طور دقیق اجرایی شود و احساس می‌کنم وقتی قانونی با این حجم از آراء نمایندگان در مجلس به تصویب می‌رسد با نظارت دقیقی از سوی نمایندگان هم اجرا می‌شود.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان