۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند ۷هزار میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: ۳۱۷۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲ ساعت: ۱۶:۴۸ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند ۷هزار میلیارد تومان اعتبار است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: بیش از ۱۲۷۵ طرح نیمه تمام بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که تکمیل آنها ۷هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با بهره برداری از آنها برای ۵۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند ۷هزار میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی عصر امروز(سه شنبه) در جلسه کارگروه اشتغال در استانداری اظهار کرد: کسب رتبه اول از سوی فنی و حرفه ای استان در جشنواره ملی مهارت و رتبه برتر در پاسخگویی و جلب رضایت مندی از سوی تامین اجتماعی جای تبریک دارد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم مشکلات مالی رویکرد دولت حمایت از اشتغال روستایی است که در این راستا با دادن تسهیلات کم بهره تلاش می‌شود به معیشت، اقتصاد و اشتغال روستاییان توجه ویژه شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در یک ماه اخیر روند تصویب و پرداخت تسهیلات در استان بسیار مطلوب بوده و ۱۰۰ درصد تسهیلات تصویب شده و ۵۰ درصد آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان طرح در سیستم بانکی است که با پرداخت آن به اشتغال کشور کمک خواهد شد.

سود تسهیلاتی که به تولید منجر نشود، افزایش می‌یابد
این مسئول یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و در شهرستان‌ها نیز آبیک، بویین زهرا و البرز در زمینه تسهیلات اشتغالزایی خوب عمل کرده اند.

حبیبی گفت: علاوه بر اختیاراتی که استان‌ها تا سقف ۶ میلیارد تومان دارند حدود ۳۰ درصد تسهیلات از مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان نیز از منابع ملی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری لازم برای دریافت آن که بیش از ۵۰ میلیارد تومان می شود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: نظارت بر نحوه پرداخت‌ها می‌تواند کیفیت پروژه ها را بالا برده و زمینه اشتغال را فراهم کند؛ لذا انتظار داریم در این بخش نظارت‌ها جدی گرفته شود.

حبیبی بیان کرد: اگر تسهیلات پرداخت شده در بخش رونق تولید در مسیر هدف گذاری و اشتغال هزینه نشود با سود بالاتر و مانند وام‌های معمولی محاسبه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۲۷۵ طرح نیمه تمام بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم که تکمیل آنها ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با بهره برداری از آنها برای ۵۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی خوب انجام شده هم اکنون سیستم بانکی از سیستم اجرایی استان جلوتر است و در دادن تسهیلات هیچ مشکلی نداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان