۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین صدور بارنامه برای ۵۰۰ راننده کامیون طی روز جاری
کد خبر: ۳۱۷۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۶:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین خبرداد:

صدور بارنامه برای ۵۰۰ راننده کامیون طی روز جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در سطح استان قزوین تا این لحظه ۵۰۰ بارنامه صادر شده است و رانندگان کامیون در استان درحال بارگیری و انجام فعالیت‌های روزانه خود هستند.

صدور بارنامه برای ۵۰۰ راننده کامیون طی روز جاری
افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از صبح امروز(دوشنبه) با حضور کامیونداران بارنامه‌های زیادی صادر شده است و روال کار مثل روزهای گذشته ادامه دارد.

وی افزود: در سطح استان قزوین تا این لحظه 500 بارنامه صادر شده است و رانندگان کامیون در استان درحال بارگیری و انجام فعالیت‌های روزانه خود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین درباره گلایه رانندگان درباره گرانی قیمت لاستیک اذعان کرد: گلایه‌های رانندگان صحت دارد و قیمت ارائه شده دولتی با قیمت بازار آزاد تفاوت چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت گذاری لاستیک برعهده سازمان صنعت و معدن و تجارت است، عنوان کرد: مشکلات رانندگان در دو حوزه است، برابر بودن قیمت لاستیک در بازار آزاد و دولتی و نقدی بودن پرداخت قیمت لاستیک‌ها از مشکلات کامیون‌داران است.

این مسئول بیان کرد: رانندگان در گذشته هزینه لاستیک‌ها را به صورت اقساطی پرداخت می‌کردند اما هم اکنون به صورت نقدی باید پرداخت کنند و به علت اینکه شرایط پرداخت نقدی برای همه رانندگان فراهم نیست از این وضعیت گلایه دارند.

وی گفت: توزیع و سهمیه بندی لاستیک‌ها توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین صورت می‌گیرد، اما قیمت گذاری برعهده سازمان صنعت و معدن است و ما نقشی در قیمت گذاری نداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان