۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد+تصاویر
کد خبر: ۳۱۷۴۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۶:۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد+تصاویر

با حضور نماینده ولی فقیه در استان تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد.

تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیگر ائمه جمعه استان قزوین، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مدیر کل پست استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین رونمایی شد.

رونمایی از تمبر یادبود ائمه جمعه استان قزوین به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور و با تصاویر آیت الله باریک بین، آیت الله شالی، حجت الاسلام موسوی و حجت الاسلام طهماسبی و در راستای نکوداشت ایشان صورت گرفت.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ویژه و متنوعی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها رونمایی از تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین است که با همکاری اداره کل پست استان قزوین و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و ائمه جمعه استان قزوین رونمایی شد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دیگری که به زودی با همکاری حوزه هنری استان قزوین اجرا خواهد شد برگزاری جشنواره آدینه است که امیدواریم بتوانیم بزودی از پوستر این جشنواره رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دیگر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به مناسبت اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب پخش ویژه برنامه آدینه است که از صداوسیمای استان قزوین پخش خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در ویژه برنامه آدینه به حواشی چگونگی برگزاری و اقداماتی که برای برپایی نماز جمعه باید صورت بگیرد، پرداخته شده است که امیدواریم مورد پسند مخاطبان شبکه استانی قزوین قرار گیرد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اجرای سرود آدینه که با همکاری گروه سرود انتظار تهیه شده است از دیگر برنامه‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین محسوب می‌شود که امیدواریم این سرود با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در شبکه‌های ملی و استانی و نیز نماز جمعه شهرهای تهران و قزوین اجرا شود.

فاطمی نسب افزود: انتشار ویژه نامه نشریه آدینه به مناسبت فرارسیدن 5مرداد یکی دیگر از برنامه‌های دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌های مختلفی که در سطح استان قزوین اجرا خواهد شد، بتوانیم مردم استان را بیش از گذشته با نماز جمعه که سنگر فرهنگی هر شهر محسوب می شود آشنا کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان