۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است / نباید آفت فساد و تبعیض در مسئولان نفوذ کند
کد خبر: ۳۱۷۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است / نباید آفت فساد و تبعیض در مسئولان نفوذ کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه با بیان اینکه گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است، گفت: راهکارهای مناسب برای حل مشکلات معیشتی اتخاذ شود.

گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است / نباید آفت فساد و تبعیض در مسئولان نفوذ کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در نشست ائمه جمعه استان قزوین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری در کار و مردمی بودن از ویژگی‌های مرحوم طهماسبی بود و از خدای متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی را خواهانیم.

وی در ادامه فقر، فساد و تبعیض را یکی از مسائل جدی کشور عنوان کرد و افزود: فقر، فساد و تبعیض سه عنصر خطرناکی است که در جامعه ما وجود دارد و موجب ناراحتی مردم شده است و همه می‌باید تلاش کنیم راهکارهای مقابله با آن را پیدا کرده تا این مسائل به چالشی برای نظام تبدیل نشود.

امام جمعه قزوین خطاب به مسئولان تأکید کرد: فقر، فساد و تبعیض آفت بسیار خطرناک و درد اصلی جامعه به شمار می‌آید و مسئولان باید مراقب باشند از فساد و تبعیض فاصله بگیرند و این آفت‌ها در آنها نفوذ نکند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مشکلات جامعه کارگری نیز اشاره کرد و ابراز داشت: متأسفانه در استان شاهد تعدیل نیرو در بخش صنعت هستیم که بخش زیادی از این موضوع به خاطر سهل انگاری‌ها در پیگیری و حل مشکلات و همچنین عدم نظارت صحیح به وجود آمده است.

وی با تأکید بر توجه هر چه بیشتر مسئولان بر حل مشکلات تولید کنندگان، صاحبان مشاغل و کارآفرینان عنوان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز جامعه با آن دست به گریبان است، قابل پیش بینی بوده و کارشناسان حوزه اقتصاد نیز آنها را پیش‌بینی کرده بودند اما متأسفانه مسئولان از آن غافل ماندند و توجه جدی به این مسائل نداشتند.

عابدینی خطاب به ائمه جمعه استان قزوین تأکید کرد: ائمه جمعه امین رهبری، نظام و مردم هستیم و باید تلاش کنیم راهکارهای مناسبی برای حل چالش‌های پیش رو اتخاذ کرده تا مردمی که دچار مشکلات معیشتی هستند از وضع موجود رهایی پیدا کنند.

امام جمعه قزوین همدلی، هم دردی و همراهی با مردم را در شرایط کنونی ضروری دانست و یادآور شد: همه مسئولان باید درک درستی از مشکلات مردم پیدا کنند و با همدلی، هم دردی و همراهی با آنها در راستای حل مشکلات اقتصادی گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند، گفت: ضروری است ائمه جمعه از فرصت‌های معرفتی برای گسترش ارتباط با مردم استفاده کنند و لازمه تحقق این رسالت برگزاری جلسات مستمر تفسیر قرآن، حدیث و نهج البلاغه است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان از اقدام امام جمعه آبیک برای ارسال آب شرب برای مردم آبادان و خرمشهر تقدیر کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان