۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ۳هزار شهید
کد خبر: ۳۱۷۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد

به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ۳هزار شهید

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین فرصتی است تا ظرفیت‌های مادی و معنوی به نحو شایسته ای بسیج شوند.

به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ۳هزار شهید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ به بهانه برگزاری «جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» امروز(دوشنبه) جمعی از کارشناسان حوزه هنری قزوین با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) دیدار کردند.

سرهنگ عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این دیدار استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در جهت هم افزایی در فعالیت‌های فرهنگی را لازم برشمرد.

وی افزود: کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین فرصتی است تا ظرفیت‌های مادی و معنوی به نحو شایسته ای بسیج شوند که در این راستا می‌توان از همفکری و همراهی هنرمندان به نحو احسن بهره برد.

این مسئول حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هم راستا با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضروری برشمرد.

در این جلسه علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش روی این مرکز، برگزاری جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور بیش از یکصد هنرمند از اقصی نقاط کشور و اجرای نمایش‌هایی با موضوع و محتوای ارزشی در مساجد شهر قزوین را فرصتی مغتنم در راستای مردمی کردن هنر، ایجاد ارتباط با قشر جوان و مومن، کشف استعدادهای درخشان و حمایت از آثار فاخر برشمرد.

وی گفت: در این جشنواره علاوه بر درج آرم و نشان کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان در پوسترها، بیلبرد، فیکسچرها به ویژه در مراسم اختتامیه «جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با حضور داوران و هنرمندان کشور از مقام چهار نمایشگر شهید استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان