۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تخلفات صورت گرفته در حوزه شهری را به مردم اعلام می‌کنیم
کد خبر: ۳۱۷۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۳۱ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

تخلفات صورت گرفته در حوزه شهری را به مردم اعلام می‌کنیم

عضو شورای شهر قزوین گفت: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم؛ لذا اگر کسی حتی ۱۰۰ هزار تومان خارج از قاعده، بودجه و مبانی قانونی هزینه کند قطعا خواهیم ایستاد و تذکر خواهیم داد.

تخلفات صورت گرفته در حوزه شهری را به مردم اعلام می‌کنیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مهدی عبدالرزاقی، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار شورای شهر برگزار شد؛ اظهار کرد: برخی گفته‌اند که اعضای شورای شهر قزوین ۳۰۰ نفر از اعضای خانواده، بستگان و کسانیکه با آنها رابطه سیاسی دارند را به شهرداری آورده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که از مردادماه تا شهریورماه سال گذشته نزدیک به ۵۸ نفر در مدت ۴۵ روز در دوره شهرداری سابق استخدام شدند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در دوره قبل ۷۰۰ هزار دلار که فقط مبلغ چند هزار دلار آن در مدت یکماه به حساب افراد و اشخاص مختلف واریز شده است، همچنین مبالغی برای بحث اسکان بشر ریخته شد در حالیکه آقایان فقط یک جلسه رفتند و در سازمان ملل شرکت کردند و هیچ دستاورد مهمی برای ما به همراه نداشته است.

وی بیان کرد: همچنین در دوره گذشته بدون مصوبه شهر، شهردار وقت میلیاردها تومان هزینه کرده و اسناد و مدارکش هم موجود است.

عبدالرزاقی تاکید کرد: به شهروندان قزوینی این اطمینان را می‌دهم که اگر در همین دوره تخلفات این چنینی صورت گیرد به همه اعلام می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم؛ لذا اگر کسی حتی ۱۰۰ هزار تومان خارج از قاعده، بودجه و مبانی قانونی هزینه کند قطعا خواهیم ایستاد و تذکر خواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای شورای شهر قزوین چشم ناظر بر عملکرد مدیران شهری هستند، گفت: هرکس بخواهد پایش را کج بگذارد در تریبون شورا به مردم معرفی کرده و پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان