۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۰ درصد مشترکین قبوض گاز خود را به صورت آنی، دریافت می‌کنند
کد خبر: ۳۱۷۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۳۱ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۴۰ درصد مشترکین قبوض گاز خود را به صورت آنی، دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: حدود ۴۰ درصد مشترکین استان در سه شهر قزوین، تاکستان و محمود آباد قبوض گاز خود را به صورت آنی، دریافت می‌کنند.

۴۰ درصد مشترکین قبوض گاز خود را به صورت آنی، دریافت می‌کنند
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری امور بهره برداری و واحد فناوری و اطلاعات «IT»این شرکت درحال انجام است.

وی افزود: طرح صدور قبوض آنی به شکل آزمایشی در زمستان سال گذشته در شهر محمودآباد اجرایی شد.

این مسئول اذعان کرد: حدود ۴۰ درصد مشترکین استان در سه شهر قزوین، تاکستان و محمود آباد قبوض گاز خود را به صورت آنی، یعنی همزمان با مراجعه کنتور خوان و با توجه به قرائت آخرین مقدار مصرف گاز خود دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه فرایند کنتور خوانی، تهیه و توزیع صورتحساب، یک فرآیند هزینه بر و زمان بر است، افزود: با راه اندازی سامانه جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکین گاز، شاهد تسهیل و تسریع در روند صدور قبوض مصرفی مشترکین خواهیم بود.

بوشهری درباره مزایای اجرای این طرح افزود: قرائت سریع و دقیق کنتور، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از سامانه GPS، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء توسط مشترکین و اطمینان از عدم توزیع دیر هنگام قبوض از جمله ویژگی‌های این طرح است.

وی در پایان گفت: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده پس از دریافت بازخوردهای لازم از کیفیت اجرایی شدن این طرح و رفع اشکالات احتمالی به تدریج مشترکین سراسر استان قبوض گاز خود را به شیوه آنی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان