۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ساختمان جدید دادسرای قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۳۱۷۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۳۰ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان:

ساختمان جدید دادسرای قزوین احداث می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به دنبال احداث ساختمان جدید برای دادسرای قزوین هستیم و بخشی زیادی از این ساختمان نیز ساخته شده است.

ساختمان جدید دادسرای قزوین احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی پیش از ظهر امروز(شنبه) در دومین دیدار با کارکنان دادسرای قزوین اظهار کرد: دادسرا اورژانس دستگاه قضایی است و کار در این قسمت باید به صورت شبانه روزی انجام گیرد و همیشه برای خدمات ارائه دادن آماده باشد.

وی افزود: به عقیده من کار در دستگاه قضایی عبادت است و ما باید قدردان این عنایت خداوند باشیم چراكه ملجاء و پناهگاه مردم و کسانی هستیم که حقوقشان مورد تعرض قرار گرفته است و در نتيجه بايد كاري كنيم كه از اين آزمايش الهي سربلند بيرون بيائيم.

مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه پست‌ها مدیریتی در نزد ما امانت است، تصریح کرد: در دستگاه قضایی در موقعيتي قرار داریم كه امانتدار اين پست‌ها و مردم هستيم از اين روباید از فرصت به وجود آمده در دستگاه قضايي به خوبي استفاده كنيم و محبوب ترين انسان در پيشگاه خداوند باشيم.

وی بیان کرد: از همه امكانات براي خدمت رسانی به مردم استفاده كنيم، مردمي كه به دستگاه قضايي مراجعه مي‌كنند تنها براي احقاق حق آمده اند، از اين رو بايد نوع ارائه خدمت ما متفاوت باشد و موضوع تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و تنها در کلام ما مدیران نباشد.

رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: بايد سعي کنیم در كنار قوانين خشك نوع رفتار خود را با مردم توأم با رأفت اسلامي منطبق کنیم.

وی بیان کرد: کار در دادسرا به خاطر حجم کاری زیاد بسیار سخت است از این رو قدردان کارکنان این مجموعه هستیم که همه مشقت‌ها را تحمل می‌کنند و با کار مضاعف عملکرد قابل قبولی را در بین دادسراهای کشور به دست آورده اند.

این مقام قضایی استان در پایان گفت: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال احداث ساختمان جدید برای دادسرای قزوین هستیم و بخشی زیادی از این ساختمان نیز ساخته شده است که با بهره برداری از این پروژه قطعا همکاران در محیطی مناسب مشغول خدمت خواهند شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان