۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ولایت، پرچم و بیرق واقعی امام رضا(ع) است
کد خبر: ۳۱۶۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۸ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

ولایت، پرچم و بیرق واقعی امام رضا(ع) است

امام جمعه شهرستان آبیک گفت: بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) پرچم ولایت بوده و همه زندگی ما از برکت حضور این امام بزرگوار است.

ولایت، پرچم و بیرق واقعی امام رضا(ع) است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد امینی امام جمعه شهرستان آبیک صبح امروز(پنج‌شنبه)در دیدار با خادمین حرم رضوی اظهار کرد: امامان معصوم دو رسالت مهم یکی مربوط به رسالت خاص زمان خود و دیگری مقدمه سازی برای امام بعدی را برعهده داشتند.
وی با اشاره به رسالت خاص امام رضا(ع) گفت: در بین 12 امام بزرگوار، منادی ولایت امام هشتم شیعیان است و منادی کسی است که علم ولایت را بلند کرد؛ اما اینکه چرا علم ولایت باید در ایران برخاسته و مدفن ندای ولایت در ایران باشد بسیار جای تامل و تدبر دارد.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) پرچم ولایت است و همه زندگی ما از برکت حضور امام رضاست، بنابراین نباید کسانیکه برای امام رضا(ع) فعالیت منسجم فرهنگی در ایران و جامعه بین المللی انجام می‌دهند به این مسئله فقط به صورت تبرکی نگاه نکنند.

وی عنوان کرد: باید با ابزار هنر و با استفاده از ادبیات ظریف و لطیف اصل کلام امام رضا(ع) را به مردم منتقل کرد.

امینی در پایان گفت: انس با امام رضا(ع) و تبرک و تیمم به وجود این امام بزگوار و پرچم ایشان بسیار ارزشمند است و به طور کلی هرچیزی که متبرک به نام امام رضا(ع) می‌شود برای ما قداست پیدا می‌کند اما بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) ولایت است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان