۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۷هزارمیلیاردتومان برای تکمیل ۱۲۷۵طرح نیمه‌تمام تولیدی نیاز است
کد خبر: ۳۱۶۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۸ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

۷هزارمیلیاردتومان برای تکمیل ۱۲۷۵طرح نیمه‌تمام تولیدی نیاز است

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به منظور تکمیل واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۷هزارمیلیاردتومان برای تکمیل ۱۲۷۵طرح نیمه‌تمام تولیدی نیاز است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر منوچهر حبیبی، معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد افزایش 15 درصدی سرمایه‌گذاری در استان قزوین بودیم که این روند باید ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در بخش‌های صنعت و کشاورزی استان قزوین سرمایه‌گذاری خوبی صورت گرفته هم اکنون گردشگری و انرزی‌های نو رویکرد اصلی گردشگری در استان است.

این مسئول تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات و تکمیل واحد‌های تولیدی اولویت با طرح‌های با پیشرفت فیزیکی 60 درصد است که باید مدنظر قرار گیرد.

حبیبی افزود: اطلاعات کامل در خصوص طرح‌های اشتغالزایی به تفکیک شهرستان‌ها موجود است و مسئولان و فرمانداران باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ابراز کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری هیچ‌گونه محدودیت منابع وجود نداشته و به میزان تقاضا تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: براساس آمارها 1275 طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد که زمینه اشتغال بیش از 50 هزار نفر را فراهم می‌کند.

حبیبی افزود: به منظور تکمیل واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی 20 درصد به بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: اشتغال و رونق تولید اولویت جدی استان بوده و مدیران باید در این مسیر گام برداشته و تلاش کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان