۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سایت Espn ; ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد
کد خبر: ۳۱۶۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۶ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

پیش بینی ای اس پی ان از جام جهانی ۲۰۲۲؛

سایت Espn ; ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد

سایت شبکه تلویزیونی Espn آمریکا پیش بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران، شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد.

سایت Espn ; ایران شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،در شرایطی که رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به تازگی به پایان رسیده است، سایت شبکه تلویزیونی Espn آمریکا در گزارشی، پیش بینی هایی برای جام جهانی 2022 انجام داد که یکی از آنها شگفتی سازی ایران در جام جهانی دوره بعد است.

این سایت درباره تیم ملی فوتبال  کشورمان نوشت: پس از راهیابی خیره کننده کرواسی به فینال جام جهانی 2018 ، ما بر این باوریم که ایران تیم شگفتی ساز سال 2022 خواهد بود. هسته تیم آنها هنوز در اواخر 20 سالگی است، در حالی که بازیکنی مانند علیرضا جهانبخش 4 سال دیگر فرصت خواهد داشت به پیشرفت خود ادامه دهد. آنها بدشانس بودند که نتوانستند از گروه B جام جهانی 2018 صعود کنند اما دفعه ی دیگر آنها تهدید واقعی خواهند بود.
دیگر پیش بینی های این سایت به شرح زیر است:
بیشترین افت، چیزی که برای تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 اتفاق افتاد:ما پیش بینی می کنیم که فرانسه بیشترین افت را داشته باشد، گرچه این تیم چند روزی است قهرمان این دوره در مسکو شده است.تاریخ نشان داده مدافع عنوان قهرمانی بودن همیشه دشوار است.

بازگشت کشورهای بزرگ:پیش بینی می شود تیم های بزرگی مانند ایتالیا،هلند، آمریکا،شیلی و کامرون که در روسیه غایب بودند از شکست اخیر خود درس گرفته و در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشند.
خداحافظی کریستیانو رونالدو: کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر 37 ساله خواهد بود.اما نمی توان تصور کرد که فرصت بازی در بزرگترین صحنه فوتبال جهان را از دست بدهد. اگر پرتغال بتواند به جام جهانی 2022 صعود کند می توانید انتظار داشته باشید که رونالدو ، با عضلاتی کند و موهای جوگندمی آنجا باشد، اما هنوز هم با اشتیاق می خواهد بهترین باشد.


قطر بدترین میزبان فوتبالی خواهد بود:تا کنون فقط یک میزبان جام جهانی نتوانسته از دور گروهی صعود کند و آن آفریقای جنوبی در جام جهانی 2010 بود.با این وجود آنها توانستند جام را با پیروزی 2-1 برابر فرانسه به پایان برسانند.
یک جام جهانی موفق، مستلزم آن است که میزبان هم نتایج خوبی کسب کند، مانند روسیه که برخلاف پیش بینی ها توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی اسپانیا را نیز حذف کرد.
اما قطر که رتبه 97 فیفا را دارد هیچ سابقه ای در صعود به جام هانی های قبلی ندارد.
این کشور که سال 1970 به فیفا پیوسته راه طولانی برای تبدیل شدن به تیمی رقابتی در پیش رو دارد و بازیکنانش باید بتوانند فرصتی برای راهیابی به فوتبال اروپا پیدا کنند. 
تیم های آفریقایی به دنبال عملکرد بهتری خواهند بود: جام جهانی 2018 روسیه برای آفریقا فاجعه بود.هر 5 تیم این قاره در صعود از مرحله گروهی ناکام بودند.
در حالی که چندین تیم آفریقایی نتوانستند تابستان امسال به دور حذفی برسند، بسیار مهم است که آنها در چهار سال آینده بیشتر کار کنند. قطر فرصتی برای آفریقا است تا برگردد و توانایی های فوتبالش را به جهان یادآوری کند.
امباپه ستاره نسل خود خواهد بود: کیلیان امباپه تا آن روز 23 ساله خواهد شد، و احتمالا ستاره فوتبال فرانسه تا آن روز به هرچیزی که می خواهد ،خواهد رسید. احتمالا در قطر نشانی از لیونل مسی نباشد و نیمار نیز 30 سالگی خود را تجربه خواهد کرد و این بدان معنی است که همه چیز برای امباپه آماده است تا بهترین بازیکن جهان شود.
فوتبال به خانه برنمی گردد: همانطور که مسابقات تابستان امسال  نشان داده است، انگلیس به عنوان یک قدرت فوتبال پیشرفت کرده است و دو تیم پایه آنها در سال گذشته قهرمان جهان شده اند. اما شانس بزرگی تیم بزرگسالان در روسیه به دست آمد و آنها دوباره برای رسیدن به چنین فرصت خوبی در قطر به خوبی کار خواهند کرد.
پایان کشمکش ها و جنجال های کمک داور ویدئویی: جام جهانی 2018 نشان داد که این سیستم در جام جهانی باقی خواهد ماند.


برندگان جوایز: 
تیمو ورنر از آلمان توپ طلا را خواهد برد،جان لوئیجی دوناروما گلر ایتالیا دستکش طلایی را به دست خواهد آورد و فیل فودن از انگلیس هم جایزه جوانترین بازیکن جام را کسب خواهد کرد.




انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان