۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره "چهارسوق" با حضور هنرمندان قزوینی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۶۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

به منظور معرفی توانمندی‌های گردشگری استان؛

جشنواره "چهارسوق" با حضور هنرمندان قزوینی برگزار می‌شود

به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تاریخی و گردشگری استان قزوین، جشنواره تابستانه چهارسوق با حضور و همکاری هنرمندان قزوینی در برج میلاد برگزار می‌شود.

جشنواره "چهارسوق" با حضور هنرمندان قزوینی برگزار می‌شود
محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جشنواره بزرگ تابستانه چهارسوق به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره به منظور آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری 31 استان کشور طراحی و در شب فرهنگی هر استان که در ایام تابستان هر شب در برج میلاد برگزار می‌شود، امکان معرفی ظرفیت‌ها و عرصه رقابت برای جذب گردشگر فراهم شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین با اشاره به حضور هنرمندان قزوینی در روزهای 24 و 25 تیرماه در این جشنواره ابراز کرد: هنرمندان استان قزوین امروز 24 تیرماه از ساعت 10 الی12 در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و از ساعت 21 الی 23 در مرکز خرید دنیای نور تهران با اجرای برنامه‌هایی چون نقالی، موسیقی محلی و رقص سنتی (چوب جنگ) به معرفی آداب و رسوم و آیین کهن استان می‌پردازند.

وی عنوان کرد: شب فرهنگ و هنر قزوین روز دوشنبه 25 تیر ماه از ساعت 21 الی 24 با حضور زاهدی استاندار قزوین و جمعی از اساتید و هنرمندانی چون؛ پروفسور باقر ساروخانی (پدر علم جامعه شناسی ارتباطات)، استاد محمد ساربان (هنرمند پیشکسوت)، رضا ارداقیان (شاعر) و اجرای برنامه‌هایی چون نقالی و شاهنامه خوانی توسط مجتبی حسن بیگی، اجرای زنده هنر نگارگری، موسیقی سنتی در فضای برج میلاد برگزار می‌شود که به صورت زنده از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره بزرگ تابستانه چهارسوق برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری ۳۱ استان طراحی شده به این ترتیب که شب فرهنگی تمام ۳۱ استان کشور در ایام تابستان هر شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف کشور آشنا شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان